LifeStyle

Un nume in lumea textilelor

Alhambra Internacional a fost infiintata in 1977 si a luat numele de la palatul istoric Alhambra din Granada. Apelativul „Internacional” i-a fost adaugat deoarece, intr-o prima faza, eforturile sale au fost directionate in principal spre export, pana in 1990, cand afacerea s-a extins si pe piata spaniola.
La inceput, compania a fost situata in inima tinutului Alicante, axandu-se in mod clar pe decorul de interior, respectiv pe materiale textile, care beneficiaza de facilitati in aceasta provincie. Cresterea afacerii a atras dupa sine nevoia de a muta fabrica intr-un sediu mai mare, lucru care s-a intamplat in 1997, la Las Atalayas Business Park, unde se afla si in prezent.

Compania si-a inceput activitatea cu o colectie destul de modesta de imprimare tesaturi pentru perdele, si a fost capabila sa-si extinda afacerea datorita unei combinatii intre creativitate si cele mai bune tehnologii aplicate la inovatie si design.
In zilele noastre, Alhambra are un stoc constant de peste 30.000 de piese de produs finit, care ofera posibilitatea unor servicii de inalt nivel pentru cei 5.000 de clienti de baza, atat din interiorul tarii, cat si de pe pietele de export. Produsele Alhambra pot fi gasite in aproape 100 de tari din intreaga lume.
In 1990 a fost creata Elite Decor, o divizie a Alhambra pentru distribuirea de produse pe piata spaniola. Succesul acestei noi societati s-a datorat calitatii si designului produselor Alhambra, castigand increderea unor mari editori de branduri din lume, care au facut din Elite Decor distribuitorul lor exclusiv in Spania.
Elite Decor distribuie acum pe piata spaniola branduri cunoscute precum: Andrew Martin, Kravet, Lee Jofa, De Le Cuona, Clovn, Chase Erwin etc.
In 2002, Alhambra Group a facut un alt pas inainte prin crearea Lizzo, un editor de firma care in doar 4 ani a devenit una dintre cele mai importante marci de editor din lume.

Evolutia companiei din ultimii ani a fost destul de importanta. Alhambra s-a bazat pe cresterea constanta a inovatiei si reinvestirea profiturilor in cadrul companiei. Cresterea investitiilor in cercetare si dezvoltare, in design si IT, precum si in formarea de angajati, ii permite sa faca fata provocarilor prezente si viitoare.

Datorita efortului de echipa, compania a crescut in ciuda stagnarii pietei si a fost capabila sa contracareze amenintarile importului masiv de produse din Asia si declinul de pe pietele de export provocat de introducerea monedei euro.

Alhambra Internacional s-a orientat catre o filosofie a clientului, in care serviciile sunt factorul-cheie. Clientii sunt partenerii companiei si sunt tratati ca atare. Alhambra recunoaste rolul-cheie al partenerilor in ducerea produsului catre consumatorul final, precum si importanta lor in lantul de distributie.

Compania Alhambra Internacional este pe deplin constienta de provocarile pe care le are in perspectiva, precum si de modificarile pe care trebuie sa le faca pentru a-si continua dublarea cifrei de crestere si pentru imbunatatirea imaginii. Prin nivelul lor de calitate, produsele Alhambra se adreseaza pietei medii si de top.

Una dintre strategiile companiei a fost sa scurteze lungimea si complexitatea operatiunilor sale, cu scopul de a lucra indeaproape cu un singur partener din fiecare tara, partener care se identifica cu obiectivele firmei.
Acest lucru a impus o serie de schimbari in procedurile interne, de management al stocurilor si al resurselor umane.

Produsele au preturi cuprinse intre 23 si 73 euro + TVA.

Sunt disponibile prin Casa Noua

Related posts

Cum poți economisi bani inteligent

Adina Meyers

Noua solutie „invizibila” de climatizare Daikin, un concept de succes pentru orasele din Europa

Adina Meyers

Scoici by Chef Scarlatescu (cu vin rose, rosii, usturoi si busuioc)

Adina Meyers