LifeStyle

Profilul Classic al tiglei GERARD beneficiaza de un discount de 20% pana la 15 octombrie

Final Distribution, importatorul exclusiv GERARD in Romania, anunta un discount de 20% pentru tigla metalica cu acoperire de piatra naturala GERARD in perioada 01 septembrie – 15 octombrie 2011. Promotia este valabila pentru profilul GERARD Classic, culorile Redwood (rosu), Cedar (maro) si Charcoal (negru).

“Tigla GERARD Classic confera siguranta si rezistenta in orice conditii climatice si indeplineste cele mai exigente standarde internationale, fiind testata in laboratoare independente din intreaga lume. Prin demararea acestei campanii promotionale venim in intampinarea celor care nu si-au finalizat inca lucrarile pentru acoperis, oferindu-le un produs de calitate, la un pret special.” a declarat Dan Mircescu, Director General Final Distribution.

Tigla Gerard Classic este o tigla metalica cu acoperire de piatra naturala, profilata dupa modelul tiglei traditionale. Datorita aspectului simplu, profilul Classic este potrivit oricarui stil arhitectural, de la case si pana la proiecte comerciale. Are o aplicabilitate la panta de minimum 12 grade si este disponibila in culori clasice si contemporane.

De la introducerea pe piata romaneasca – toamna anului 2003, si pana in aprilie 2011 tigla Gerard a inregistrat un volum total de vanzari de peste1 milion de mp. Brandul Gerard s-a clasat in top 3 cele mai cunoscute marci de invelitori din Romania conform ultimului studiu Neomar Consulting[1] realizat in decembrie 2010 cu privire la comportamentul clientului de  invelitori pentru acoperisuri,

Tigla Gerard reprezinta aprox. 65% din piata invelitorilor metalice cu acoperire de piatra naturala. Produsa in Noua Zeelanda, invelitoarea Gerard are cea mai mare perioada de garantie de pe piata – 50 de ani – si este comercializata in 5 tipuri de profile. Un alt avantaj Gerard este greutatea de aproape 7 ori mai mica comparativ cu cea a tiglei traditionale, ceea ce conduce la economii in constructia sarpantei. Sistemul de fixare unic asigura rezistenta acoperisului la intemperii. In plus, acoperirea otelului cu un strat de ZINCALUME® asigura o rezistenta la coroziune de pana la 9 ori  mai mare decat otelul galvanizat.

Pentru 2011 compania estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu aprox. 20% fata de 2010, pe fondul intrarii pe piata producatorilor de jgheaburi si burlane, in urma unei investitii de 500.000 euro. Sistemul pluvial produs la Baicoi este comercializat sub brandul NOVATIK.

Promotia GERARD Classic este disponibila in reteaua nationala, de peste 100 de parteneri, firme specializate de distributie si montaj a produselor pentru acoperis, dar si in retele de bricolaj.

[1] Neomar Consulting, Preferintele si comportamentul persoanelor fizice referitoare la achizitia de INVELITORI pentru acoperis, decembrie 2010

Articole similare

„Livada școlii”, un eveniment inedit la Liceul Jean Monnet din București

Adina Meyers

A’ Design Award and Competition, cea mai mare competitie de design din lume, va asteapta inscrierile pana pe 28 februarie 2016

Adina Meyers

(P) „Nu poți vedea bine decât cu inima. Esențialul e invizibil pentru ochi.”

Adina Meyers