LifeStyle

Vopseaua SPOR isi schimba imaginea

Imaginea SPOR a fost actualizată şi încorporează acum un nou logo de produs şi noul logo corporate Policolor, care subliniază tradiţia producătorului, într-un nou ambalaj care se diferenţiază şi prezintă un brand premium, ce se adresează în acelaşi timp utilizatorilor profesionişti cât şi consumatorilor finali.

„Clienţii noştri au încredere în calitatea SPOR, aşa că, pentru ei, vom continua pionieratul în vopsele lavabile şi nu ne vom opri din rafinarea produsului, chiar dacă vom reinventa scara de valori din piaţă”, asigură Marius Vacaroiu, CEO Policolor- Orgachim la momentul lansarii noului ambalaj SPOR. „Istoria brandului acum se rescrie, în curând alături de multe alte produse inovatoare”, conchide managerul Policolor.

Policolor are peste 20 de distribuitori în România şi produsele sale sunt prezente în peste 1800 de  magazine de retail tradiţional  şi în marile reţele de bricolaj din România. Compania dispune în prezent de o reţea de 7 magazine proprii în Bucureşti, Constanţa, Iaşi şi Timişoara.

Related posts

STIHL Romania investeste 5 milioane de euro in reconfigurarea retelei de distributie

Adina Meyers

Părerea românilor despre cazinourile pe bani reali

Adina Meyers

Quinoa cu urzici si stevie

Adina Meyers