LifeStyle

STIHL Romania investeste 120.000 euro in perfectionarea managementului si angajatilor la nivel de retea

Anuntarea noilor programe de investitii ale STIHL Romania face din afacerea cu motounelte un business  atractiv pentru micii investitori din Romania. Un showroom de referinta STIHL trebuie sa cuprinda spatii dedicate expunerii produselor, atelier mecanic si depozitare, mai precis 150-200 de mp.

Pentru dezvoltarea unei reprezentate  pe noul concept (flagship store)  sunt necesari pana la 250.000-300.000 de euro, din care STIHL Romania isi poate asuma pana la 25 procente. "Intentia noastra este ca showroom-urile si atelierele dealerilor STIHL sa creasca nivelul actului de vanzare si service. In momentul in care am inceput implementarea acestui concept, am constat ca astfel de  investitii erau prevazute deja chiar de catre o parte a dealerilor nostri, iar faptul ca noi le-am iesit in intampinare le confera un plus de incredere in demersul lor" declara Ioan Mezei, director general STIHL Romania.

O serie de dealeri noi se alatura retelei STIHL Romania cu investitii initiale de zeci de mii de euro. "Avem deja aplicatii pentru dealeri care doresc sa inceapa afacerea cu mai multe magazine de la bun inceput. Unul dintre argumentele importante pentru demararea afacerii antreprenoriale alaturi de noi este acela al sustinerii pe care noi o acordam din primul moment. Aici este vorba de sustinere financiara, manageriala si educationala" precizeaza Ioan Mezei.

Un roman cu abilitati de vinzari  sau tehnice, odata intrat in programul de training STIHL, isi va imbunatati performantele, dupa modele deja testate in retea. "Acest program il va ajuta pe antreprenor sa supravietuiasca in climatul economic tumultos de la noi, iar pe angajat sa se perfectioneze, dar sa aiba si posibilitatea sa dovedeasca absolvirea cursurilor STIHL Romania" declara Ioan Mezei.

Romania – piata pilot pentru programul STIHL

Odata cu investitiile de ordin superior in spatiile de showroom si ateliere, STIHL a demarat un amplu program de training pentru dealeri si angajatii lor, unic in Romania. Cursurile urmaresc cresterea gradului de competenta a angajatilor in domenii precum management, vanzari, marketing, contabilitate, mecanica etc.

 "Romania este o piata pilot pentru acest program la nivelul pietelor din aceasta zona a Europei. Este clar ca suprafetele mari de retail dedicate bricolajului atrag un numar mare de clienti, asta insa cu bune si cu rele. Noi stim insa ca accesoriile si serviciile sunt extrem de importante pentru aceasta piata, iar serviciile post-vanzare sunt vitale pentru ca un echipament sa functioneze pe o perioada lunga de timp. Comportamentul de consum arata ca un posesor de motocoasa sau de motoferastrau va cauta in proximitate un atelier bine utilat si cu servicii profesioniste pentru diverse actiuni de mentenanta a utilajelor. Atunci acela trebuie sa fie unul STIHL" declara Ioan Mezei.

Investitia in programul de training se va ridica la aproximativ 120.000 de euro, resurse financiare ale STIHL de care vor beneficia mai ales dealerii care vor intra in acest program. "Vorbim aici de un potential cel putin 1000  de oameni la nivel national care sunt angrenati in activitatea dealerilor STIHL Romania" mai adauga Ioan Mezei.

Related posts

Pandemie. Principalele temeri ale românilor: sănătatea și nesiguranța economică

Adina Meyers

HORNBACH pregateste surprize pentru copii in perioada Sarbatorilor de Iarna

Adina Meyers

100% stil si functionalitate

Adina Meyers