LifeStyle

Policolor: Primele sase luni din 2013 vor fi decisive

„Consider ca in 2013 primele 6 luni vor fi cele hotaratoare pentru acest domeniu. Estimarile noastre previzioneaza un an mai bun, dar ele depind de evoluția pietei in primul semestru”, a declarat Marius Vacaroiu, CEO Policolor Orgachim.

In primele 10 luni din 2012, conform analizelor Policolor, piata de lacuri şi vopsele a consemnat un declin de aproximativ 10% fata de anul anterior, iar tendinta s-a pastrat pe tot parcursul anului. Cele mai importante materii prime necesare proceselor de fabricatie din industria specifica sunt achizitionate de pe pietele externe, iar oscilatia preturilor acestora a fost impredictibila, fiind direct legata de pretul petrolului. Impreuna cu aprecierea cursului monedei europene, influentele s-au regasit imediat in costurile de productie. „Fiecare dintre noi a avut de facut o alegere. Policolor, pentru a sprijini  clientii sai, care au avut de suportat multe alte astfel de creşteri la produse de larg consum, a ales sa absoarba diferenta şi sa nu ridice preturile”.

In acelaşi interval mentionat, cel mai recent studiu realizat de Policolor in retelele de bricolaj de pe piata locala aduce o noutate in ceea ce priveşte brandul SPOR : romanii au ales sa cumpere şi sa foloseasca cu 44% mai multa vopsea lavabila SPOR decat in 2011.

In ceea ce priveste piața locala, Policolor a distribuit in total, in primele 10 luni ale anului,peste 2 milioane de kilograme de vopsea SPOR lavabila.

Referitor la rezultatele comerciale ale companiei, Policolor creşte estimarile pentru acest an pe baza unor prime zece luni foarte bune, in care s-a obtinut un plus de 16% in euro a cifrei de afaceri.

„Am pus in acest an accentul pe consolidarea echipei şi a portofoliului de produse. Strategia a functionat aşa ca vom continua in aceasta directie. Vocea consumatorului nu este o sintagma fara sens in companie, pentru ca suntem direct ancorati la nevoile clientilor noştri”, a explicat Marius Vacaroiu, adaugand ca: „Acesta este şi motivul pentru care la nivelul volumelor comercializate de Policolor, creşterea de pana acum a fost de 13%”.

Consumatorii au preferat cu predilectie vopselele lavabile, ceea ce se observa şi in cifrele de vanzari ale brandului SPOR, dar şi solutiile de decorare speciale, ceea ce denota o orientare spre produsele şi solutiile personalizate. Un alt segment important, pe langa cel arhitectural, a fost in 2012 cel auto, unde Klar- divizie specializata in produse şi servicii cu valoare adaugata – a adus un aport important.

Retelele de distributie pentru produsele Policolor au inregistrat evolutii diferite ale perfomantelor comerciale, in functie de modelul de business. Daca retelele de bricolaj au crescut constant, retailul traditional a avut scaderi uşoare iar vanzarile directe, catre sectorul de constructii, au avut cel mai mult de suferit.

„In acest context ne vom concentra mai mult pe investitii şi intarirea vanzarilor directe. Redesenarea acestui canal de distributie poate fi esentiala in strategia generala de desfacere a produselor”, a adaugat Marius Vacaroiu.

Related posts

Pericolul totalitarismului – episodul 2 al Podcastului Scena.ro

Adina Meyers

Lyria a lansat o colecţie exclusivistă de agende pictate

Adina Meyers

Fiskars QuikFit™ te pregateste pentru curatenia de toamna

Adina Meyers