LifeStyle

Orange România a lansat Smart Design Challenge, competiția care încurajează integrarea soluțiilor tech/tehnice smart în proiectele de design

Orange a lansat prima competiție din istoria recentă a designului românesc care încurajează atât tehnologia cât și designul de produs. Competiția se numește Smart Design Challenge și este inițiată de Orange România în parteneriat cu platforma Dizainăr.

 Smart Design Challenge îi provoacă pe tinerii designeri să proiecteze un obiect sau o instalație de design, atât decorativă, cât și funcțională, care se inspiră din produsele și serviciile Orange din categoriile: Orange Home (servicii de internet, televiziune, telefonie fixă, smart home) sau telefoane, accesorii, gadgeturi și wearables. Orange va premia cel mai bun proiect de design cu un premiu în valoare de 5000 euro. Vor mai fi acordate și premii de popularitate – câte o tabletă Samsung Galaxy Tab S3, în fiecare din cele 14 Orange smart shopuri în care vor fi expuse proiectele.

Concursul Smart Design Challenge este național, iar proiectele finaliste vor fi expuse în Orange smart shopurile din: București Băneasa și Europe House, Arad, Constanța, Galați, Oradea, Timișoara, Iași, Bacău, Cluj-Napoca, Târgu Mureș, Sibiu, Brașov, Pitești.

Proiectele înscrise în competiția Smart Design Challenge vor fi jurizate de:

Irina Alexandru – Channel & Consumer Marketing for New Markets, Fitbit

Ștefan Barutcieff – Creative Director, Pilotfish München

Mirela Bosoi – Head of Brand and Communication, Orange România

Liudmila Climoc – CEO Orange România

Corvin Cristian – Arhitect și designer

Mihnea Ghilduș – Designer de produs, fondator Dizainăr

Juriul va alege câștigătorul marelui premiu de 5 000 de euro și cele 42 de proiecte finaliste ce vor fi expuse în 14 Orange smart shop-uri din țară. Publicul își va putea alege proiectele preferate votându-le, în perioada 1 august – 22 septembrie 2017, pe platforma www.orange.ro/techabreak cât și în cele 14 magazine participante.

Criteriile de jurizare  sunt: estetică, funcționalitate, originalitate, încadrarea în dimensiunile și în criteriile ergonomice date, folosirea materialelor, tehnologie. Fiecare criteriu are o scală de la 1 la 5 pe care o va evalua fiecare membru al juriului.

“Ne dorim prin acest concurs să arătăm produsele create de participanți publicului interesat de tehnologie și producătorilor români activi în zona tehnologică care au nevoie de serviciile designerilor. Prin expunerea celor 42 de prototipuri în magazinele Orange smart shop din toată țara vom asigura un spațiu ideal de interacțiune între designeri și consumatorii de design / tehnologie. Vizitatorii magazinelor vor avea la dispoziție 2 săptămâni pentru a vedea și vota prototipurile selectate.

Sperăm ca în urma concursului Smart Design Challenge designerii să își găsească producători și clienți. Expunerea pe platforma Orange atât online cât și în magazine este una considerabilă și credem că alăturarea creației celor pasionați de design și tehnologie se potrivește perfect cu comunicarea și serviciile partenerului nostru în acest proiect. Încurajăm proiecte în echipe multidisciplinare care să ducă prototipurile la o faza în care să le poată prezenta cu mândrie publicului larg și potențialilor producători de mobilier, corpuri de iluminat, accesorii de telefonie mobilă, laptopuri, electornice etc. Și dacă acest lucru nu este suficient de motivant, premiul cel mare de 5000 Euro va fi cu siguranță o motivare puternică pentru cineva care vrea să se afirme prin munca sa creativă și să fie și răsplătit/ă pentru asta.” explică designerul Mihnea Ghilduș, fondatorul platformei Dizainăr, membru al juriului Smart Design Challenge.

Mai multe detalii despre regulamentul, brief-ul și juriul concursului găsiți pe pagina Smart Design Challenge: www.orange.ro/techabreak/smart-design-challenge

Related posts

5 to go – prima cafenea to go din România care a introdus personaje pe pahare de cafea. Mr Espresso și Miss Latte pe paharele 5 to go

Adina Meyers

Antemergatoarele ii pot ajuta pe cei mici sa mearga corect si sa aiba mai mare incredere in fortele proprii

Adina Meyers

Tineri profesioniști, cu viziune antreprenorială fac școală de film puternică și în România

Adina Meyers