LifeStyle

IKEA Romania te invita sa devii ajutor de poveste in Campania Jucariilor de Plus!

Fiecare poveste vorbeste despre situatii in care binele invinge intotdeauna raul si prietenii adevarati apar de fiecare data cand este nevoie de ei.

Eroul trece prin multe probe care ii dovedesc indemanarea si curajul, insa ce s-ar face fara ajutoarele de poveste, care apar intotdeauna la locul si momentul potrivit? Fie ca este vorba despre soricei, broscute, iepuri sau bufnite, ajutoarele de poveste isi ofera ajutorul neconditionat.

In jurul nostru sunt o multime de astfel de povesti. Pentru copiii vulnerabili, ajutoarele de poveste nu apar insa la fiecare pas. Ei au nevoie de sprijinul oamenilor adevarati pentru a invinge toate obstacolele care le apar in cale.

Anul acesta ne putem transforma in ajutoare de poveste in campania Jucariilor de Plus si, astfel, sa ajutam copiii din Romania si din intreaga lume sa aiba acces la educatie.

Campania Jucariilor de Plus este rezultatul unui parteneriat intre IKEA Foundation, UNICEF si Salvati Copiii, lansat in urma cu 12 ani, prin care acestea isi propun sa contribuie la educatia copiilor fara posibilitati din intreaga lume. Mecanismul campaniei este simplu: pentru fiecare jucarie de plus sau carte de povesti pentru copii cumparata din magazinul IKEA in perioada 9 noiembrie 2014 – 3 ianuarie 2015, IKEA Foundation doneaza 1 euro pentru educatia copiilor.

Pana in prezent, IKEA Foundation a donat, in cadrul Campaniei Jucariilor de Plus, 67 milioane de euro, de care au beneficiat peste 11 milioane de copii din 46 de tari. In Romania, IKEA Foundation sustine Salvati Copiii Romania, prin programul „Sanse egale pentru toti copiii, intr-o societate fara discriminare”. Lansat in iulie 2012, programul a avut ca beneficiari peste 18.000 de copii, care au fost informati cu privire la eliminarea discriminarii copiilor cu nevoi educationale speciale, 8.700 de copii care au avut acces la servicii de Consiliere psihologica si educationala si 1.800 de parinti, care au capatat abilitati de educatie pozitiva.

In Romania, programul derulat de Salvati Copiii prin Campania Jucariilor de Plus este unul complex, iar de pe urma lui au beneficiat cei mai deznadajduiti si vulnerabili membri ai societatii: copiii privati de sansa la educatie, cei supusi abuzului fizic si psihic, micutii cu probleme de sanatate mintala. Rezultatele sunt extraordinare, atat calitativ cat si cantitativ: in doar cativa ani, prin acest program am reusit sa schimbam statistici si mentalitati, iar sprijinul oferit de IKEA Foundation a fost unul important, astfel incat sa derulam acest program si sa ajutam cat mai multi copii”, declara Gabriela Alexandrescu, Presedintele Executiv al Salvati Copiii Romania.

Pasiunea si curiozitatea pentru citit reprezinta primul pas pentru educatie. De aceea, in fiecare an, Compania IKEA creeaza pentru campania Jucariilor de Plus o carte de povesti pentru copii, iar personajele sunt chiar jucariile IKEA. In cartea de anul acesta, Printul Broscoi, copiii afla despre Padurea Fermecata, prietenie si despre importanta ajutoarelor de poveste.

Desenele copiilor devin realitate

Imaginatia copiilor nu are bariere, iar Compania IKEA isi propune sa o transforme in realitate. Pentru prima oara in istoria campaniei Jucariilor de Plus, Compania IKEA lanseaza o competitie pentru copiii din intreaga lume. In fiecare magazin IKEA, intr-o zona dedicata, copiii mai mici de 12 ani sunt invitati sa deseneze jucaria perfecta. Pe baza cardului de membru IKEA FAMILY, parintii vor inscrie desenele in competitie, iar Compania IKEA va alege, la nivel global, 10 desene pe care le va transforma in jucarii adevarate, in editia urmatoare a campaniei Jucariilor de Plus (noiembrie 2015 – ianuarie 2016).

Mecanism:

  • Competitia se desfasoara si in Romania, intre 10 si 23 noiembrie

  • Copiii cu varsta pana in 12 ani sunt asteptati in magazinul IKEA, la intrarea in magazin, langa locul de joaca pentru copii

  • Pe baza cardului de membru IKEA FAMILY, parintii celor mici vor semna un formular de inscriere in competitie

  • Desenele vor fi votate de membrii IKEA Family. Cele mai votate 50 de desene vor fi analizate de un juriu IKEA Romania, iar 20 vor fi selectate si trimise in Suedia

  • Fiecare tara va trimite catre IKEA Suedia cate 20 desene. Echipa globala va alege 10 desene, pe care le va transforma in jucarii adevarate pentru campania Jucariilor de Plus de anul viitor (noiembrie 2015 – ianuarie 2016)

Doneaza de doua ori

Clientii IKEA Romania se pot implica si in initiativa „Doneaza de doua ori”. In zona caselor de marcat sunt pozitionate cutii de colectare, in care acestia pot dona jucariile sau cartile pentru copii tocmai cumparate.

Toate jucariile si cartile pentru copii vor fi donate catre Salvati Copiii Romania, care le va directiona catre gradinitele in care invata copii fara posibilitati.

 

Related posts

De 10 ani in Romania, Carrefour lupta pentru a face clientilor sai viata mai buna!

Adina Meyers

Descopera minunata lumea a camerelor de zi alaturi de CHRISTOPHER GUY la Paris

Adina Meyers

Berea Albacher Premium 0,66l premiată cu aur de Monde Selection

Adina Meyers