LifeStyle

Catalogul IKEA 2010 – creat ca sa inspire

În acest an, locuitorii din Bucuresti, Ploiesti si împrejurimi vor primi noul catalog în clanta usii sau în poarta în perioada 1 – 21 septembrie. 900.000 de cataloage IKEA vor fi distribuite gratuit, si în acest an în pungi de plastic oxo-biodegradabile. 

Pentru ca o casa sa devina „acasa” cel mai important e cel care locuieste în ea: cum si-o doreste, cum o viseaza si cum si-o imagineaza. Catalogul IKEA din acest an a fost creat ca sa inspire pe toata lumea, indiferent de varsta, ocupatie, gusturi, nevoi sau venituri. Si, pentru ca lumea în care traim este într-o continua schimbare, am facut o serie de îmbunatatiri, începand de la fonturile folosite în paginile catalogului si pana la faptul ca am inclus mai putine produse, pentru a dedica mai mult spatiu informatiilor despre beneficiile lor. Am pus mai mult accent pe valoarea pe care o obtine clientul folosind solutiile simple si la îndemana oricui prezentate în catalog”, a declarat Mihaela Muresan, marketing manager IKEA Romania. 

Înca de cand a aparut pentru prima data, din 1951, catalogul IKEA a fost un instrument unic de comunicare nu numai a gamei de produse, ci si a viziunii IKEA de a crea o viata de zi cu zi mai buna pentru cat mai multi oameni. Prezentarea anexata comunicatului de fata contine detalii legate de productia catalogului si de eforturile IKEA de a îmbunatati de la an la an profilul ecologic al acestuia. 

Fiecare catalog IKEA este o promisiune pe 1 an de zile pe care o facem fata de clientii nostri în ceea ce priveste preturile produselor. Garantia preturilor incluse în catalogul IKEA 2010 este înscrisa chiar pe coperta: „Preturile includ TVA, sunt maxime si sunt valabile pana la 31 august 2010”. Pentru a ne îndeplini misiunea de a contribui la crearea unei vieti de zi cu zi mai bune pentru cat mai multi oameni, ne straduim continuu sa le oferim produse functionale si de calitate la cele mai mici preturi posibile. 

Cand spunem ca preturile produselor din catalog sunt maxime, înseamna ca ele nu pot depasi valoarea din catalog, dar pot scadea pe parcursul anului respectiv. Lucram continuu în acest sens, iar pentru catalogul care începe la 1 septembrie am reusit ca din mai (momentul cand catalogul a plecat la tipografie) si pana la momentul de fata sa scadem o serie de costuri, astfel ca pentru aproximativ 18% din produsele din catalog preturile de la raft, din magazin, vor fi cu 20% mai mici decat cele din catalogul IKEA 2010, în medie. Am reusit aceasta scadere datorita unui efort de echipa, în ciuda fluctuatiei cursului © Inter IKEA Systems B.V. 2009 valutar sau a costurilor materiei prime, si speram sa mentinem acest nivel cat mai mult timp cu putinta. Oricat de dificil de controlat ar putea deveni contextul economic, ne vom respecta promisiunea înscrisa pe coperta”, a declarat Cornel Oprisan, retail manager IKEA Romania

Preocuparea pentru siguranta si confortul clientului a dus la introducerea garantiilor extinse pentru noi categorii de produse, începand cu 1 septembrie 2009. Între acestea: cutitele IKEA 365+ GNISTRA au 25 de ani garantie, sistemele de depozitare BESTÅ/FRAMSTÅ/INREDA au 10 ani garantie, la fel ca si corpurile pentru baie GODMORGON, becurile economice SPARSAM sunt garantate pentru o perioada de 3 ani, iar bateriile pentru chiuvete de bucatarie au o garantie de 5 ani. Pe langa acestea, raman valabile garantiile extinse introduse anul trecut pentru bucatariile FAKTUM – 10 ani garantie, saltelele SULTAN – 25 de ani garantie, dulapurile PAX si accesoriile KOMPLEMENT – 10 ani garantie, canapelele EKTORP, KRAMFORS, KARLSTAD, etc. – 10 ani garantie, gamele de vase pentru gatit IKEA 365+ – 15/5 ani garantie, si FAVORIT – 25/10 ani garantie. 

Related posts

Policolor gallery – primul concept store din Romania!

Adina Meyers

Saint-Gobain aniverseaza 350 de ani de activitate: 1665-2015

Adina Meyers

Actori celebri joaca pe scena Palatului Cesianu-Racovita

Adina Meyers