Image default
LifeStyle

Akzo Nobel lanseaza in Romania culoarea anului 2011

Compania Akzo Nobel Coatings lanseaza in premiera in tara noastra culoarea anului 2011.

Tendinta anului 2011 este reprezentata de culoarea “sherbet lemon”, care se va regasi de la sfarsitul acestui an in gamele de vopseluri puse pe piata de Akzo Nobel.

In acest moment Akzo Nobel comercializeaza in Romania peste 65 nuante de vopsea premium ready-mix, urmand ca la inceputul lui 2011 sa mai lanseze inca 15 nuante. In acelasi timp, Akzo Nobel ofera prin gama Dulux o paleta uriasa de peste 10.000 de nuante pe zona de masini de colorat.

“Culoarea Anului” reprezinta un concept original Akzo Nobel la nivel mondial prin care in perioada de toamna se traseaza principalele tendinte in materie de culoare de vopsea pentru anul urmator. Programul are la baza un board de peste 10 specialisti in vopsele, design si arhitectura din Asia, India, Statele Unite si Canada, America de Sud, Africa de Sud si Europa. “Prin implementarea acestui proiect si in tara noastra vrem sa aducem inca o confirmare in ceea ce priveste obiectivul nostru principal in Romania si anume consolidarea pozitiei pe sectorul premium de vopsea prin promovarea culorii si calitatii produsului. Este un argument in plus in sprijinul pastrarii cotei de piata de 20% pe acest sector si, de ce nu, o crestere cu minim 5 puncte procentuale pana la sfarsitul anului”, declara Marius Pintea, Market Manager Romania.

“Programul de setare a tendintelor de nuante lansat in tara noastra reafirma o pozitie asumata a companiei Akzo Nobel la nivel mondial de «luptator pentru culoare». Promvoarea culorii in casele noastre ar trebui sa fie un obiectiv important pentru toti producatorii de vopsea deoarce personalitatea unui interior este mult potentata de folosirea nuantelor de vopsea in complementaritate cu mobila si decoratiunile interioare. O parte a producatorilor de la noi s-au aliniat acestui obiectiv si au schimbat abordarea in marketizarea produselor pe piata, ceea ce nu poate fi decat laudabil”, considera Marius Pintea.

In 2009 Akzo Nobel a vandut peste 1.000.000 de litri de vopsele lavabile si lacuri, iar in cele opt luni din 2010 cantitatea vanduta a fost de peste 600,000  de litri de vopsele si lacuri. Compania Akzo Nobel Coatings comercializeaza vopsele lavabile cu nuante gata preparate (ready mix), produse pentru tratarea lemnului si a metalului.

Cele mai importante branduri ale Akzo Nobel in Romania sunt Dulux – vopsele lavabile, Sadolin – lacuri pentru tratarea lemnului si Hammerite – vopsea pentru metal. Ponderea categoriilor de produse se imparte egal intre vopsele si lacuri. Pentru pastrarea nivelului calitativ toate produsele Akzo Nobel se importa din Marea Britanie, Polonia si Ungaria. Akzo Nobel este cel mai mare producator de vopsea la nivel mondial. Akzo Nobel Coatings Romania a fost infiintata in anul 2007, avand in prezent peste 43 de angajati la nivel national.

Articole similare

(P) Alexandra Ușurelu & orchestra la CLUJ NAPOCA, de Mărţişor

casamea.ro

(P) Avene lansează o nouă formulă inovatoare pentru pielea uscată a întregii familii

casamea.ro

Liebherr lanseaza in Romania cea mai eficienta combina frigorifica din lume

comunicat de presa

Lasă un comentariu

20 − 2 =