Home LifeStyle

Zero Risipă, un proiect menit să combată risipa alimentară

Potrivit studiilor Organizației pentru Alimentație și Agricultură a Națiunilor Unite, anual, la nivel global, 1,3 miliarde de tone de mâncare sunt aruncate, în timp ce în România o treime din alimente ajunge la gunoi.

Începând din această lună, Auchan își încurajează clienții să contribuie activ la reducerea risipei alimentare și la protejarea mediului înconjurător prin implicarea în proiectul „Zero Risipă”. Acesta permite o mai bună valorificare a alimentelor cu un ciclu de viață redus, oferind totodată clienților avantajul unor prețuri mai mici, la numeroase produse proaspete și de larg consum.

Astfel, prin integrarea unei soluții IT inteligente, se permite identificarea automată a alimentelor care se apropie de termenul limită de valabilitate și care sunt în perfectă stare de consum conform legislației, precum și etichetarea acestora cu noul preț redus. Produsele din cadrul acestui proiect vor fi special semnalizate prin etichete galbene și expuse în zone dedicate din magazine, oferind clienților  posibilitatea de a le repera cu ușurință și de a achiziționa la prețuri reduse.

Momentan, produsele incluse în acest demers sunt cele ambalate și fac parte din categoriile Brânzeturi, Mezeluri, Lactate, Congelate, Sărate, Dulciuri, Alimentație Specială și Animalier, urmând ca proiectul să fie extins și spre alte segmente de alimente.

Implementarea acestui proiect vine ca o soluție la impactul imens pe care risipa alimentară îl are asupra mediului înconjurător.

Articole similare

Sfântul Ioan al Crucii – O tâlcuire despre noaptea întunecată a sufletului

comunicat de presa

Poti si tu!

comunicat de presa

Nou utilaj revolutionar marca STIHL: BGA 100 – cea mai silentioasa suflanta de aer din aceasta categorie de produs

Redacția

Lasă un comentariu