LifeStyle

Whirlpool Romania prezinta hotele Art Gallery

Produsele au fost incluse in scenografia expozitiei si vor face parte din settingul noului concept store NEOGALATECA. Hotele Art Gallery au fost prezentate de asemenea in cadrul CES 2013, cel mai mare eveniment de electronice si tehnologie din lume. Produsele au fost lansate pentru prima data in cadrul EuroCucina 2012, cel mai mare targ de profil din Europa.

Whirlpool Art Gallery prezinta o masca cu structura din otel inoxidabil, acoperita cu un panou de sticla gravata decorativ. Seria Art Gallery include sase variante de panouri decorative – Cocktail, Imagination, Shadow, Arlequin, Monochrome si Vintage-ce pot fi schimbate la fel de usor ca inlocuirea tabloului de pe perete. Colectia de hote decorative de la Whirlpool functioneaza fie cu sistemul de circulare, fie cu cel de evacuare, aerul fiind aspirat la o rata de 570 metri cubi pe ora de un ventilator cu trei viteze. 

“ Am ales sa lansam hotele Art Gallery intr-un mod inedit iar parteneriatul cu  galeria de arta aplicata GALATECA a venit in mod firesc” a declarat Mioara Bolozan, Marketing Manager Whirlpool Romania. “Whirlpool acorda o atentie deosebita designului de produs, fapt pentru care a si primit de-a lungul timpului premii internationale precum iF Gold Design,  Green Good Design Product Award, Red Dot Award si iF Product Design Award 2012. Dorim sa ne pastram in continuare pozitia de trendsetter in ceea ce priveste estetica si functionalitatea din lumea electrocasnicelor ”, a adaugat Mioara Bolozan.

Compania s-a remarcat de-a lungul anilor prin parteneriatele internationale cu manifestari de moda si pentru colaborarile cu designeri de fashion pentru dezvoltarea de  produse in editie speciala.

“Amenajarea bucatariei a devenit un aspect extrem de important in ultimii ani, cumparatorul acordand o mare atentie considerentelor practice si tehnice, dar si celor estetice. Odata cu schimbarea rolului bucatariei in viata consumatorului,designul si tehnologia utilizate in cadrul electrocasnicelor au trebuit sa se adapteze, pentru a satisface pana si cele mai exigente nevoi. Aceste hote pot personaliza cu usurinţa bucatariile, fara eforturi majore de instalare”, a mai adaugat Mioara Bolozan.

Whirlpool a investit sume importante de-a lungul timpului, in cercetare si inovaţie, dezvoltand produse care sa intampine nevoile si dorinţele reale ale consumatorilor. De altfel Whirlpool a castigat peste 124 de premii in ultimii 12 ani, cele mai multe dintre ele constand in distinctii care au recompensat designul produselor lansate sau aportul adus la scaderea consumul de energie si a noxelor generate de consumul casnic, dar si inglobarea de tehnologii avansate.

GALATECA a adus in Romania expozitia de design vestimentar si accesorii “The Rest is Tomorrow”, eveniment initiat de Institutul Cultural Roman, pentru sectiunea International Fashion Showcase din cadrul London Fashion Week 2013. Expoziţia la care participa sase designeri romani – Doina Levintza, Irina Schrotter, Andreea Badala, Lucian Broscaţean, Dinu Bodiciu si Carla Szabo va fi deschisa publicului larg timp de o luna la GALATECA, incepand de joi 28 februarie 2013.

Related posts

Vacanța de Paști la Gymboland: ateliere creative cu Iepurașul de Paști și Pogo

Adina Meyers

Inovatie in baie: noile produse KLUDI, prezentate la ISH 2015

Adina Meyers

Tie-Me-Up lanseaza un nou accesoriu de par: hair rose-ul.

Adina Meyers