Campania “Produsul lunii” s-a desfasurat pe parcursul a trei luni (iulie – septembrie 2008) si a fost conceputa pentru a oferi solutii complete clientilor.
Concursul a vizat implicarea instalatorilor profesionisti in procesul de consultanta pentru alegerea produselor VELUX. Astfel, beneficiarii produselor s-au bucurat de o gama de servicii complete, incepand cu alegerea celor mai potrivite produse pana la instalarea lor. Instalatorii profesionisti au avut sansa de a-si dovedi fidelitatea promovand in piata o gama de produse VELUX stabilita initial pentru fiecare luna a campaniei.
Experienta de peste 65 de ani, calitatea superioara si inovatia produselor si sistemelor VELUX, dar mai ales profesionalismul si compententa instalatorilor in oferirea de suport tehnic clientilor, inainte, in timpul si dupa achizitionarea produselor, au reprezentat atuuri pentru acestia in atingerea obiectivelor stabilite.
Dintre participanti, patru instalatori profesionisti au ajuns in ultima etapa a campaniei, domnul Cristian Carpinisan fiind desemnat castigator al unui televizor LCD, in urma acumularii celui mai mare numar de puncte.
VELUX isi sarbatoreste partenerii pentru eforturile si implicarea lor in dezvoltarea pietei ferestrelor de mansarda, fiind un partener pe termen lung in acest domeniu.