LifeStyle

Tu stii care sunt cele mai accesibile modalitati de promovare?

PR2Advertising.ro ii invita pe toti pasionatii de promovare online si offline la conferinta “Metode accesibile de promovare”.

Daca vrei sa stii care sunt cele mai potrivite si mai putin costisitoare metode prin care iti poti promova business-ul sau propria imagine, participa la al treilea eveniment organizat de PR2Advertising.ro. Conferinta are loc pe 13 octombrie, la Premier Palace Hotel & Spa, incepand cu ora 10. 

Raluca Radu (Strategy & Marketing Manager GPeC), Laura Pascu (Specialist PR), Adrian Enache (Managing Director The Masterplan) si Sorin Manica (Specialist marketing) sunt cativa despre speakerii care vor discuta in cadrul evenimentului despre modalitati de promovare specifice unor domenii precum e-commerce, PR sau online.

Participarea la conferinta este GRATUITA, insa locurile sunt limitate. Pentru a-ti asigura locul la acest eveniment, este nevoie sa te inscrii trimitand un e-mail cu datele tale (nume, functie, varsta) la conferinte@PR2Advertising.ro. Dupa inscriere, vei primi confirmarea organizatorilor pe e-mail, in maxim 48 de ore. Mai multe detalii despre eveniment si inscriere gasesti in pagina conferintei: http://pr2advertising.ro/metode-accesibile-de-promovare/

Sponsori principali: Carrefour Romania si SEOmark.ro

Sponsori secundari: Creative News, Lasermaxx, Editura Litera, World Class

Partener media principal: Romania Libera

Parteneri media secundari: 9AM, Acasa.ro, Business24, BusinessWoman.ro, Comunicatedepresa.ro, Fashion8.ro, LivePR, Mujer, Woman2Woman.ro, Ziare.com

Despre conferintele PR2Advertising.ro

Evenimentul „Metode accesibile de promovare” face parte dintr-o serie de conferinte pe care PR2Advertising.ro le organizeaza cu scopul de a pune in legatura specialisti si reprezentati ai unor companii de top cu persoane interesate de tot ceea ce inseamna PR, advertising,marketing si promovare online si offline.

Despre PR2Advertising.ro

PR2Advertising.ro este un site de comunicate de presa care isi propune sa sprijine companiile in procesul comunicarii si sa aduca brandurile, produsele si serviciile mai aproape de target. Suntem constienti ca promovarea si comunicarea sunt procese importante in construirea imaginii unui brand si se reflecta in mod direct in succesul pe care acestea le au pe piata. Tocmai de aceea, sub sloganul "stay in touch with your target", PR2Advertising.ro isi propune sa faciliteze comunicarea companiilor cu targetul vizat.

Related posts

Kuma – produse de design contemporane fabricate in Romania

Adina Meyers

Brico Depôt România și Ateliere Fără Frontiere fac echipă pentru un mediu mai curat

Adina Meyers

Tot mai mulți români își fac asigurări de sănătate pentru călătorie. Asiguratorii au introdus clauza de COVID-19

Adina Meyers