LifeStyle

Tot ce trebuie să știți despre inelul de logodnă

Dacă vreți să duceți relația cu femeia iubită la următorul nivel aveți nevoie de cât mai multe informații despre inelul de logodnă pentru a-l alege, evident, pe cel mai deosebit.

Internetul e plin de inele de logodnă care mai de care mai frumoase, însă aveți misiunea ca din toate acestea să-l găsiți pe cel visat de parteneră. Poate fi simplu, cu o piatră prețioasă, din aur galben sau alb, clasic sau cu accente moderne, online veți descoperi foarte multe variante.

Nu e cazul să vă lăsați copleșiți de toate aceste detalii. În continuare veți descoperi tot ce trebuie să știți despre buclucașul inel de logodnă și alegerea lui.

Scurt istoric

Potrivit istoricilor, inelele de logodnă au început să își facă apariția încă de pe vremea Egiptului Antic, simbolizând iubirea infinită dintre parteneri.

În Roma Antică, bijuteria este îmbogățită cu o cheiță inscripționată, care avea rolul de a proteja persoana iubită. Și în Grecia Antică inelul de logodnă își face simțită prezența, de aici pornind obiceiul de a fi purtat pe al patrulea deget de la mână. Grecii credeau că de la acest deget pornea un vas de sânge care ajungea direct la inimă, sporindu-se astfel valoarea sentimentală.

Bineînțeles, în trecut inelele de logodnă erau fabricate din materiale rudimentare, însă simbolismul lor puternic este la fel de important și recunoscut.

Părțile componente ale unui inel de logodnă

Deși pe piață există mai multe modele inele de logodnă, însă, în linii mari, toate au aceleași părți componente:

– centru pentru piatră;

– capul (partea care ține piatra);

– pietre secundare, similare cu piatra centrală, dar mai mici (la unele modele pot lipsi);

– pietre de accent, mai mici, folosite cu rolul de a scoate piatra centrală în evidență (la unele modele lipsesc);

– galeria (partea care conectează piatra prețioasă la inel);

– umerii (cârligele de metal care susțin piatra);

– banda care este înfășurată pe deget.

Stilul inelului

În ceea ce privește designul, se pot diferenția câteva stiluri importante:

– inele logodnă clasice;

– modele vintage;

– modele care imită aspectul de epocă;

– modele cu accente moderne.

De asemenea, inelele de logodnă se diferențiază și în funcție de materialele din care sunt confecționate. Materialele influențează atât estetica bijuteriei, cât și aspectele legate de preț.

Platina este cel mai prețios material, având un luciu rece, alb, păstrându-și eleganța o perioadă îndelungată. Aurul galben este cel mai popular metal când vine vorba de bijuterii, oferind modele diversificate la prețuri accesibile.

O altă variantă accesibilă este reprezentată de inele de logodnă din aur alb, dacă știți că persoana iubită preferă astfel de bijuterii. Un alt material din care se fac inelele este aurul roz, potrivit mai ales firilor romantice. Dacă doriți un inel mai nonconformist puteți opta pentru aur negru, o combinație modernă între o bază de aur și un finisaj placat cu rodiu.

E-ring: un magazin cu inele pe toate gusturile

Pentru că inelele de logodnă vin pe piață în această diversitate impresionantă, E-Ring oferă clienților modele inele de logodnă de diverse tipuri, îmbogățite cu pietre prețioase veritabile.

Magazinul investește foarte mult în satisfacerea totală a clienților, oferind produse cu o calitate certificată și garantată și servicii pe măsură. Datorită faptului că veți colabora cu un producător și nu cu un intermediar, există posibilitatea realizării de inele logodnă pe comandă pentru clienții care își doresc un design diferit față de produsele oferite.

Dacă marele moment bate la ușă și doriți să vă surprindeți iubita cu un inel deosebit, nu trebuie decât să știți detaliile legate de mărimea inelelor, materialul din compoziție și pietrele prețioase preferate. Pe e-ring.ro cu siguranță veți găsi un model care să se încadreze atât în buget, cât și în exigențe.

Related posts

Genți din piele naturală – versatilitate, rezistență și aspect deosebit

Adina Meyers

Oferte tentante de decoraţiuni ş accesorii pentru Black Friday

Adina Meyers

PIATRAONLINE – noua identitate vizuală: de la cea mai prețioasă resursă naturală până la cel mai mare magazin online și showroom de piatră naturală din România

Adina Meyers