Scopul campaniei Invata cum e cu Teflonu’ a fost sa se explice cat mai simplu clientilor beneficiile unice ale produselor Savana cu Teflon®. Rezultatele au fost incontestabile: cresterea vanzarilor cu 46% sub brandul Savana si cota de piata imbunatatita cu 40% (conform MEMRB retail audit).

Campania „Invata cum e cu Teflonu” s-a derulat in perioada 2 aprilie-31 mai 2008, atat pe TV, cat si in presa, precum si prin intermediul materialelor de comunicare afisate la punctele de distributie Savana din toata tara si a inclus si o promotie.

Premiile Effie reprezinta unul dintre cele mai importante evenimente autohtone din industria de marketing si publicitate, care recompenseaza anual cele mai eficiente si creative campanii de comunicare. Proiectul, aflat la a sasea editie, este organizat de International Advertising Association (IAA), in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania.

Related posts

Solutii pentru casa viitorului

Adina Meyers

Cum montam acoperisul din tigla ceramica?

Adina Meyers

O vara asortata cu oferte promotionale, in mansarda ta!

Adina Meyers