Scopul campaniei Invata cum e cu Teflonu’ a fost sa se explice cat mai simplu clientilor beneficiile unice ale produselor Savana cu Teflon®. Rezultatele au fost incontestabile: cresterea vanzarilor cu 46% sub brandul Savana si cota de piata imbunatatita cu 40% (conform MEMRB retail audit).

Campania „Invata cum e cu Teflonu” s-a derulat in perioada 2 aprilie-31 mai 2008, atat pe TV, cat si in presa, precum si prin intermediul materialelor de comunicare afisate la punctele de distributie Savana din toata tara si a inclus si o promotie.

Premiile Effie reprezinta unul dintre cele mai importante evenimente autohtone din industria de marketing si publicitate, care recompenseaza anual cele mai eficiente si creative campanii de comunicare. Proiectul, aflat la a sasea editie, este organizat de International Advertising Association (IAA), in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania.

Related posts

Cine poate închiria locuințe de la ANL

Oana Voicu

O sera pentru orice anotimp

Adina Meyers

Ce trebuie să știți când proiectați casa de vacanță

Adina Meyers

Acest site foloseşte cookie–uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Accept Află mai multe