Scopul campaniei Invata cum e cu Teflonu’ a fost sa se explice cat mai simplu clientilor beneficiile unice ale produselor Savana cu Teflon®. Rezultatele au fost incontestabile: cresterea vanzarilor cu 46% sub brandul Savana si cota de piata imbunatatita cu 40% (conform MEMRB retail audit).

Campania „Invata cum e cu Teflonu” s-a derulat in perioada 2 aprilie-31 mai 2008, atat pe TV, cat si in presa, precum si prin intermediul materialelor de comunicare afisate la punctele de distributie Savana din toata tara si a inclus si o promotie.

Premiile Effie reprezinta unul dintre cele mai importante evenimente autohtone din industria de marketing si publicitate, care recompenseaza anual cele mai eficiente si creative campanii de comunicare. Proiectul, aflat la a sasea editie, este organizat de International Advertising Association (IAA), in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania.

Related posts

Häfele furnizează feronerie și soluții inteligente pentru prima casă mobilă în miniatură

Adina Meyers

Casa in panta: solutii constructive

Adina Meyers

Cum modificam peretii fara sa periclitam siguranta casei

Adina Meyers