Scopul campaniei Invata cum e cu Teflonu’ a fost sa se explice cat mai simplu clientilor beneficiile unice ale produselor Savana cu Teflon®. Rezultatele au fost incontestabile: cresterea vanzarilor cu 46% sub brandul Savana si cota de piata imbunatatita cu 40% (conform MEMRB retail audit).

Campania „Invata cum e cu Teflonu” s-a derulat in perioada 2 aprilie-31 mai 2008, atat pe TV, cat si in presa, precum si prin intermediul materialelor de comunicare afisate la punctele de distributie Savana din toata tara si a inclus si o promotie.

Premiile Effie reprezinta unul dintre cele mai importante evenimente autohtone din industria de marketing si publicitate, care recompenseaza anual cele mai eficiente si creative campanii de comunicare. Proiectul, aflat la a sasea editie, este organizat de International Advertising Association (IAA), in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania.

Related posts

Proiect de casă cu accente contemporane – potrivit pentru un teren de 250 de mp

Adina Meyers

Descopera noua tehnologie cu aparate aer conditionat de la Alex-ir Decor!

Adina Meyers

Ce este amorsa antimucegai și ce avantaje îți poate asigura?

Adina Meyers