Perioada de izolare la domiciliu și munca de acasă i-au determinat pe români să se preocupe mai mult ca oricând de starea locuințelor: astfel că vânzările magazinelor de bricolaj și electro-retail au crescut cu peste 25% față de anul trecut.

Amenajate, cele mai multe, înainte de criza economică din 2010, apartamentele românilor au nevoie de un upgrade semnificativ atât în privința zugrăvelii cât mai ales a dotărilor tehnice, de la centralele termice care își încheie ciclul de viață la obiectele sanitare.

Mulți dintre români s-au focusat pe refacerea condițiilor de locuire, mai ales că pandemia de coronavirus a ridicat mai mult ca oricând problema igienei locuințelor. Magazinele de bricolaj au fost foarte căutate în această perioadă. Focusul pe reamenajare vine și în condițiile în care multe dintre obiectele sanitare și cele de climatizare se află la finalul ciclului de funcționare optimă.

Related posts

Henkel investeste in educatie pentru a construi un viitor mai bun

Adina Meyers

Sika lanseaza noua campanie TV cu un spot dedicat adezivului SikaHome Tilebond Flexible

Adina Meyers

Casă rustică la ţară, aproape de Timişoara

Adina Meyers