Perioada de izolare la domiciliu și munca de acasă i-au determinat pe români să se preocupe mai mult ca oricând de starea locuințelor: astfel că vânzările magazinelor de bricolaj și electro-retail au crescut cu peste 25% față de anul trecut.

Amenajate, cele mai multe, înainte de criza economică din 2010, apartamentele românilor au nevoie de un upgrade semnificativ atât în privința zugrăvelii cât mai ales a dotărilor tehnice, de la centralele termice care își încheie ciclul de viață la obiectele sanitare.

Mulți dintre români s-au focusat pe refacerea condițiilor de locuire, mai ales că pandemia de coronavirus a ridicat mai mult ca oricând problema igienei locuințelor. Magazinele de bricolaj au fost foarte căutate în această perioadă. Focusul pe reamenajare vine și în condițiile în care multe dintre obiectele sanitare și cele de climatizare se află la finalul ciclului de funcționare optimă.

Related posts

Luis Bustamante: New Perspectives

Adina Meyers

Cum să amenajezi un bar chiar la tine acasă

Adina Meyers

Eco-Friendly Wild Friends for Little Dreamers

Adina Meyers

Acest site foloseşte cookie–uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Accept Află mai multe