LifeStyle

Peste 4 000 de vizitatori la Domus Expo Imobiliare, primul targ imobiliar al anului

Peste 4 000 de vizitatori au trecut pragul primei editii a Targului Domus Expo Imobiliare desfasurat in perioada 12 – 14 februarie 2010 la  World Trade Plaza, Hotel Pullman. Targul a venit  in intampinarea vizitatorilor cu oferte si discount-uri importante, cu modalitati de plata avantajoase oferite de dezvoltatori. In comparatie cu sfarsitul anului trecut, dezvoltatorii imobiliari au sesizat un interes mai mare al vizitatorilor in achizitionarea unei locuinte, interes oglindit in numarul mare de contacte ale potentialilor clienti adunate de dezvoltatori, peste 5 000 in total. O noutate a acestui targ a fost cererea locuintelor cu suprafete mari, dar si disponibilitatea cumparatorilor de a achita avansul pentru  apartamentele contractate.

Din cele peste 7 000 de locuinte expuse in cadrul  targului, cele mai cautate au fost apartamentele cu 2 si 3 camere, dar si cele cu 4 camere, penthouse-urile  si vilele.

Pe parcursul celor trei zile de expozitie, sute de vizitatori au fost interesati sa vizioneze chiar pe santiere locuintele prezentate la Domus Expo Imobiliare. Dezvoltatorii au programat si pentru zilele urmatoare vizionari ale apartamentelor, astfel incat fiecare client sa primeasca o oferta personalizata in functie de modalitatea de plata aleasa.  „Numai sambata am avut circa 30 de vizionari direct de aici pe santier, noi avand locuintele finalizate integral si trei clienti au rezervat locuinte achitand avansul aferent acestora in cadrul ansamblului Vitan Residence. In calitate de expozant al Targului Domus Expo, primul targ de profil al anului 2010, dorim sa evidentiem ca a fost un targ prolific”, a declarat Alexandru Neagu, Director General RPF Development.

„Comparativ cu alte expozitii imobiliare, la Domus Expo am intalnit persoane realmente interesate de cumpararea unui apartament, iar numarul celor inscrisi de noi in baza de date depaseste 100 de familii si nu am reusit sa ii inscriem pe toti cei opriti la stand interesati de oferta noastra.  Oamenii sunt putin mai deschisi achizitionarii unei locuinte fata de anul trecut”, a declarat Irina Albu,  Sales Manager Cordia Residence.

Si institutiile financiar – bancare prezente la targ au adunat peste 500 de contacte ale potentialilor clienti  care  au cerut consultanta si  oferte pentru creditele ipotecare. Reprezentantii acestora au declarat ca aproape toti vizitatorii interesati de contractarea unui credit erau eligibili pentru a primi un imprumut cu plafon de pana la 70.000 euro.

Vizitatorii au fost atrasi de ofertele speciale si de discounturile practicate de dezvoltatori pe perioada targului. Astfel, primii cinci clienti care au contractat locuintele din cartierul Green City pe perioada  targului au primit o bucatarie cadou. Ca urmare a discutiilor cu peste 750 de potentiali cumparatori prezenti la DomusExpo, Green City a luat decizia sa relanseze incepand cu data de 15 februarie 2010 programul Green Accesibil, sistemul de rate la dezvoltator care consta in achitarea unui avans de 25% din suma totala si a unor rate lunare incepand cu 500  de euro pe luna. „Acest sistem de vanzare a avut rezultate foarte bune in 2009 si de aceea am hotarat, in urma discutiilor cu cei ce au vizitat DomusExpo, sa-l propunem cumparatorilor si in 2010. Cred ca oricine vine sa viziteze Green City si vede calitatea constructiilor, infrastructura deja construita si spatiul verde de dimensiunile parcului Cismigiul va lua serios in considerare achizitionarea unei case cu teren si curte la pretul unui apartament de 3 camere”, afirma Alexandru Petrescu, director de vanzari la Green City.

„Cu toate ca suntem in plina criza finaciara exista o mare dorinta in achizitionarea unui apartament in cadrul unui ansamblu rezidential nou si asta am observat in aceste trei zile in care am participat la targul Domus Expo, pe care il consider un real succes prin numarul mare de vizitatori interesati sa cumpere o locuinta”, a declarat Madalina Nitoiu, Marketing Manager al firmei Procema, dezvoltatorul Ten Blocks Residence.

Dezvoltatorul ansamblulului Greenfield a pregatit trei oferte pe perioada targului, care au pornit de la amenajarea gratuita a gradinii, discounturi la taxa de scolarizare sau burse in valoare de 3500 euro la scoala privata Little London pentru copii cumparatorilor in acest ansamblu.

Partenerii Domus Expo Imobiliare au fost: Comnord, Green City Construct, Cordia Residence si RPF Development.

Prima editie a DOMUS EXPO IMOBILIARE a reunit peste 25 de proiecte imobiliare in Bucuresti si Ilfov in zone precum: Corbeanca, Crevedia, Mogosoaia, B-dul Iuliu Maniu, Buftea, Vitanul Nou, Aleea Privighetorilor –Baneasa, Splaiul Unirii, Pipera, comuna 1 Decembrie –  Ilfov. Pretul locuintelor prezente in cadrul targului au variat intre 484 si 1800 euro + tva pe metru patrat. Cea mai ieftina locuinta a fost o garsoniera de 32 000 euro tva inclus in cadrul unui proiect residential situate Rahova, iar cea mai scumpa un penthouse in Baneasa, al carui pret depaseste  350.000 euro + tva.

 Peste 40 de parteneri media  au sustinut si promovat prima editie a targului DOMUS EXPO IMOBILIARE, pentru a-l face vizibil in toate mediile de comunicare: KissFM,  Domus, Caminul, Casa Mea, Planul Casei Mele, Romania Libera, Confort, Interior, 1001 case, 100% Construct, Oferte Speciale, dar si prin promovare online prin intermediul site-urilor: www.imopedia.rowww.imobiliare.ro, www.imobiliare.net, www.bizimobiliare.ro, www.bloombiz.ro, www.1001case.ro, www.cladiridebirouri.ro, www.rezidential.net, www.4interior.ro, www.edecor.ro, www.casesigradini.ro, www.redimobiliare.ro, www.fluximobiliar.ro, www.anunturiparticulari.ro, www.anunturiimobiliare.ro, www.agentie.net, www.finzoom.ro, www.imobiliare-rezidentiale.ro, www.topestate.ro, www.capital.ro, www.libertatea.ro, www.cancan.ro, www.ibprealestate.ro. Elevate a sustinut DOMUS EXPO IMOBILIARE prin afise publicitare in lifturile cladirilor de birouri.

ProActive Business Communication este o agentie de relatii publice specializata in organizarea de targuri si expozitii, conferinte si seminarii si alte evenimente corporate, cu o experienta de 10 ani pe piata romaneasca. Compania detine in portofoliu si Targul International de Vinuri Goodwine si Targul de Mobila si Decoratiuni MobstilExpo.

Related posts

Hipnoza noului

Adina Meyers

IKEA Romania devine parte din IKEA Group

Adina Meyers

Elimină bacteriile și microbii cu produse eficiente

Adina Meyers