LifeStyle

Pe o piata in scadere, in 2013, o crestere impresionanta: 20,6% pentru KLUDI Romania

KLUDI Romania, producatorul german de baterii de lux pentru baie si bucatarie, seturi de dus si accesorii pentru baie, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 9,74 milioane de lei, adica o crestere de 20,6% fata de anul anterior, cand rezultatele indicau 8,08 milioane de lei.

Reteta succesului se datoreaza unei schimbari tactice de abordare a pietei si, mai ales, schimbarii comportamentului clientilor, care vor sa fie siguri de alegerea lor. In acest context, realizarea pachetelor promotionale 3in1 a constituit un boost impresionant in vanzari. „Un set de 3 baterii: bateria de lavoar, cea de cada si setul de dus reprezinta solutia ideala pentru echiparea unui apartament sau a unei case, in special in contextul pietei actuale”, crede Florin Barabas, Managing Director, KLUDI Romania.

In plus, in 2013, KLUDI lanseaza doua noi branduri de baterii in cadrul ISH Frankfurt 2013: KLUDI AMBA si KLUDI FIZZ 3S. Produsele au castigat „if Product Design Award” si Plus X Awards pentru standardele inalte de calitate, pentru design si usurinta in utilizare. De asemenea, Flexx Box este cea mai premiata solutie pentru varianta incastrata, aliniindu-se tendintelor mondiale de a se folosi din ce in ce mai des aceasta solutie. Ca functionalitate dar si ca estetica continua tendinta de a achizitiona solutia de baterii incastrate, atat de lavoar cat si de dus, baterii inalte pentru lavoar pe blat dar si de sisteme de dus complexe (combinatia cap fix de dus + para mobila sau se prefera si duzele laterale).

Reteaua de distributie KLUDI Romania reprezinta un atu important al cresterii business-ului, de aceea, in fiecare an reprezinta un punct esential pe harta cresterilor extensive.

 

Related posts

Revista Casa Mea sarbatoreste 18 ani de la apartia primului numar

Adina Meyers

Pui cu mere marinate’n vin

Adina Meyers

Noaptea Internaţională a Liliecilor la Antipa

Adina Meyers