Home LifeStyle Practic Recomandat de Editor

Optimizare site sau realizare site dacă vrei profit în afaceri

Oamenii au încredere în rezultatele căutării organice mult mai mult decât în ​​publicitatea contextuală. Și dacă ești văzut în primele linii ale rezultatelor căutării, acest lucru are un efect pozitiv asupra gradului de cunoaștere a mărcii crescând credibilitatea site-ului tău. Prin serviciul de optimizare site va crește vizibilitatea pe internet a cuvintelor cheie la câteva sute (mii în viitor). Din prima lună de lucru, după introducerea nucleului semantic și a conținutului, încrederea din partea motorului de căutare crește și va începe o creștere activă a pozițiilor. Setul de lucrări pentru optimizare site include: analiza concurenței, optimizarea textelor, optimizarea metaetichetelor, optimizarea imaginilor, audit tehnic profund al site-ului, eliminarea problemelor tehnice, scrierea de texte pentru paginile promovate, strategie SEO individuală, colectarea și implementarea semanticii, crearea și configurarea fișierelor tehnice, legarea paginilor, monitorizarea pozițiilor pentru interogări cheie.

Pentru ce tipuri de site-uri este comandat serviciul de optimizare site?

Pentru magazinele online. O abordare integrată și o analiză detaliată permite creșterea numărului de comenzi lunare, reducând în același timp costurile de atragere a clienților.

Pentru site-urile de service. Majoritatea covârșitoare a comenzilor sunt site-uri de servicii.

Pentru site-urile de știri. Optimizare site-ul, recomandări de conținut, servicii suplimentare.

Cum sa atragi vizitatori cu optimizare site?

În prima lună se va începe lucrul de la auditarea și remedierea erorilor, compilarea metaetichetelor, plasarea conținutului pe paginile relevante, configurarea redirecționărilor corecte. Fiind esențiale pentru indexarea corectă a site-ului de către motorul de căutare. De asemenea se va lucra la crearea masei de legături și configurarea analizelor. În a doua, a treia  și în următoarele luni, se realizează lucrări pentru a crește greutatea link-urilor tuturor paginilor promovate. Se va continua optimizarea paginilor. Drept urmare, ratingul site-ului va crește, pozițiile site-ului vor crește și numărul de vizite ale potențialilor clienți va crește.

Realizare site

Procesul de realizare site începe cu realizarea problemei. Clientul dându-și seama că site-ul reprezintă un instrument necesar pentru a-i conduce afacerea spre succes. În consecință, stimulentele pentru dezvoltarea site-ului sunt fie absența acestuia, fie incapacitatea site-ului existent de a rezolva problemele care sunt urgente pentru companie. Motivele inoperabilității site-ului pot fi diferite. De exemplu, structura incomodă a site-ului, designul învechit, lipsa unui sistem de gestionare a conținutului (denumit în continuare CMS), alte motive.

Astfel, clientul începe să caute modalități de a o rezolva. În această etapă, clientul ar trebui să-și formuleze în mod clar obiectivele proiectului. Dar și criteriile de evaluare a realizării acestui obiectiv. Dacă acest lucru nu funcționează, atunci șansele unui rezultat de succes sunt destul de mici.

Obiective si sarcini

Obiectivele sunt ceea ce vrei să realizezi în viitor, speranțele tale (așteptări, perspective) care se pot împlini sau nu, datorită anumitor acțiuni. Toate obiectivele ar trebui să fie: măsurabile, realizabile, limitate în timp. Un răspuns clar la întrebarea: dacă au fost atinse obiectivele stabilite, se poate spune că acestea pot fi obținute după un anumit timp alocat realizării lor. Sarcinile sunt acțiuni foarte specifice care vizează atingerea unui obiectiv. Sarcinile sunt planificate și au anumite cerințe (specificații tehnice, buget etc.). Însă, stabilirea corectă a obiectivelor contribuie la atingerea obiectivelor finale.

Articole similare

Tendintele

Oana Voicu

Amenajarea holului

Simona Gheorghe

(P) “It Could Be You”, un proiect despre realitatea oamenilor fără adăpost din București

Redactia