LifeStyle

Lentiamo: Prezbitismul, cea mai comună afecțiune a ochilor în Europa 45% dintre români suferă de această problemă de vedere

Prezbitismul este afecțiunea ochilor cea mai frecvent întâlnită la nivel european, arată analiza comparativă realizată de Lentiamo în cele 15 țări în care retailerul online are activitate operațională. În România, 45% din populație suferă de această problemă de vedere, iar în țări precum Italia și Germania, procentul celor afectați trece de 50%.

Prezbitismul apare odată cu înaintarea în vârstă și se manifestă prin diminuarea puterii de acomodare a ochilor la factorii externi. Afecțiunea nu poate fi complet vindecată, însă poate fi corectată prin folosirea ochelarilor de vedere sau a lentilelor de contact.

„Conform statisticilor rezultate în urma analizei, 3% din populația României, aproximativ 600.000 de locuitori, folosesc exclusiv lentile de contact atât pentru corectarea problemelor de vedere, precum prezbitismul, cât și în scopuri cosmetice. Mulți utilizatori de lentile de contact aleg să achiziționeze online produsele de care au nevoie. Circa 15% dintre români își cumpără lentile de contact de pe internet iar în ceea ce privește tendințele de consum, lentilele sferice sunt, în general, în topul preferințelor clienților, atât pe plan local, cât și la nivel european”, a declarat Cristiana Chiriță, Country Manager Lentiamo România

Printre categoriile cele mai vândute se numără și lentilele colorate, multifocale și torice, cele din urmă fiind achiziționate de aproximativ 62% din clienți la nivel european. Circa 43% dintre clienții români achiziționează lentile torice, iar în țări precum Austria, Republica Cehă, Danemarca, Germania, Italia, Slovacia, Spania, Suedia și Elveția, majoritatea clienților comandă produse din această categorie.

Lentilele de contact colorate sunt cele mai comandate în patru țări europene, respectiv în Bulgaria de 69% dintre clienți, în Grecia de 61%, în Anglia de 49% și în România, de 48% dintre clienți. În ceea ce privește lentilele de contact multifocale, cu toate că ele sunt achiziționate de 9% dintre clienți în România, această categorie este foarte apreciată în Franța, de circa 45% dintre clienți.

După perioada de purtare, lentilele de contact lunare înregistrează cele mai multe comenzi la nivel european. Circa 48% dintre clienții Lentiamo din cele 15 țări plasează zilnic comenzi de produse din această categorie. În România, 60% dintre clienți aleg să comande lentile de contact lunare, circa 16% lentile zilnice, 14% lentile cu durată de purtare de două săptămâni și doar 8% dintre clienți preferă să achiziționeze lentile trimestriale.

“Am constatat că în funcție de țară și de tendințele de cumpărare, clienții Lentiamo investesc diferit în achiziționarea lentilelor de contact. În Anglia, costurile unui client ajung anual la circa 2400 lei în timp ce în România, un client cheltuie, în medie, între 420 și 760 lei pe an pentru achiziționarea lentilelor, indiferent de tipul acestora”, a adăugat Cristiana Chiriță, Country Manager Lentiamo România

În Europa, cea mai mare comandă plasată în magazinul online Lentiamo a fost înregistrată în Anglia și a avut valoarea de 3000 de lei. În România, valoarea celei mai mari comenzi a ajuns la 1300 de lei iar în coșul de cumpărături au fost introduse lentile de contact multifocale zilnice, respectiv 3 produse DAILIES AquaComfort Plus Multifocal. 

Related posts

Mazda lanseaza in Romania noua campanie de brand

Adina Meyers

Inovatii care depasesc granitele Pamantului

Adina Meyers

Petrece-ti vacanta pe Nisipurile de Aur cu Pro Video!

Adina Meyers