LifeStyle

Furla deschide un magazin în Băneasa Shopping City

Faimos pentru reinterpretarea stilului de viață italian într-o manieră contemporană, creativă, brandul italian de lux Furla inaugurează, începând din luna septembrie, un magazin de genți în Băneasa Shopping City.

Brandul Furla este 100 % italian, în istorie și spirit. Fondată în anul 1927 la Bologna de Aldo și Margherita Furlanetto, Furla se apropie de aniversarea a 90 de ani puternic ancorată în trecutul solid al flerului său pentru frumusețe, designului inovator, tradiționalei sale măiestrii și expertizei iscusiților săi artizani.

Noul magazin din Băneasa Shopping City va comercializa exclusiv gențile din linia de produse FURLA. Spațiul dedicat mixează în 126 mp. creativitatea și eleganța fără vârstă cu un design unic. Colecția de genți pentru toamnă/iarnă 2016 propune modele în culori luminoase, cu un design smart, din piele high-end, în spiritul ludic, optimist, caracteristic Furla.

Brandul Furla este adus în România în sistem de franciză de Millenium Pro Design. Redeschiderea marchează un nou capitol Furla în România. După un prim contact cu publicul românesc pe una din arterele comerciale ale Capitalei, Furla și-a concentrat portofoliul exclusiv în travel retail, offline și online.

“Inaugurarea magazinului din Băneasa Shopping City vine ca o continuare firească a creșterii naturale a brandului. De-a lungul ultimelor sezoane, Furla a făcut echipă cu fotograful Mario Testino, care a conturat imaginea artistică a brandului, capturând în campaniile sale publicitare stilul de viață italian, optimist, colorat, contagios” afirmă Ana Pintilie, Marketing Manager Millenium Pro Design.

Related posts

Rockerii iau cu asalt Sala Palatului!

Adina Meyers

PayNet, un model de viitor

Lucia Lazar

Franke recomanda „Confesiuni din bucatarie” de Anthony Bourdain

Adina Meyers

Acest site foloseşte cookie–uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii. Accept Află mai multe