LifeStyle

FINAL Distribution lanseaza un nou profil de tigla – GERARD Diamant

”Intr-un climat economic dificil, nu este de mirare faptul ca firmele de constructie si distribuitorii cauta produse mai eficiente ca si cost, insa fara a afecta nivelul de calitate. GERARD DIAMANT acopera o suprafata cu 10% mai mare per tigla, fapt ce se traduce in costuri mai mici si timp de instalare redus si, totodata, ofera toate beneficiile brandului Gerard, inclusiv o gama larga de accesorii pentru a indeplini cerintele oricarei echipe profesioniste de montaj.” declara Dan Mircescu, director general Final Distribution.

Produse de  inventatorul tigle metalice cu acoperire de piatra si liderul de piata de mai bine de 50 de ani, acoperisurile GERARD au fost testate in conditii extreme  de-a lungul timpului. Fie ca vorbim de cutremurele din Noua Zeelanda, de tsunami-urile din Japonia, de uraganele americane, de verile fierbinti din Australia, de iernile geroase din  Siberia sau de caderile masive de zapada din cei mai inalti munti ai Europei, acoperisurile GERARD au rezistat impotriva celor mai puternice forte ale naturii.

”Noul produs a fost lansat ca urmare a solicitarilor de pe piata, a schimbarii comportamentului de consum al cumparatorului. Cu toate ca vânzarile pe segmentul premium nu au inregistrat scaderi semnificative in ultimii ani, clientii iau deciziile tot mai greu si doar dupa evaluarea unui numar semnificativ mai mare de oferte.” declara Dan Mircescu, director general Final Distribution.

In România tigla GERARD este comercilizata prin intermediul unei retele nationale de peste 100 de parteneri, firme specializate de distributie si montaj a produselor pentru acoperis, dar si in retele de tip DYI (Do It Yourself).

Final Distribution a incheiat anul 2012 cu o cifra de afaceri de peste 4,5 milioane de euro. Final Distribution este importatorul tiglei Gerard incepând cu anul 2006  si  liderul pietei de tigla metalica cu acoperire de piatra naturala din România.

Compania isi propune sa atinga in 2013 o cifra de afaceri cu 16% mai mult decât anul anterior. Rezultatele de vânzari pentru brandul GERARD pe primul trimestru implica o crestere de peste 50% fata de aceeasi perioada a anului 2012, perspectivele insa pentru intreg anul fiind greu de previzionat. Asteptarile pentru brandul GERARD in acest an sunt de crestere de 20% fata de anul precedent, iar estimarile se bazeaza pe posibilitatea de a atrage noi segmente de piata prin extinderea gamei de produse implicate de lansarea profilului DIAMANT si prin extinderea teritoriala in zonele cu notorietate inca relativ redusa. 

Related posts

Culorile capătă textură și dimensiune în cadrul expoziției Haptic Perception de la Galeria Horaţiu Mălăele

Adina Meyers

Ce se întâmplă atunci când asculți muzică peste 3 ore pe zi

Adina Meyers

Siniat Romania sprijina montatorii de gips-carton si lanseaza o platforma online dedicata

Adina Meyers