LifeStyle

Final Distribution: 1 milion mp de tigla GERARD vanduti in Romania de la intrarea pe piata

Conform Neomar Consulting, GERARD se afla in Top 3 cele mai cunoscute marci de invelitori pentru acoperis din Romania

Final Distribution, importatorul exclusiv in Romania al tiglei metalice cu acoperire de piatra naturala GERARD, a raportat in luna aprilie 2011 un volum total de vanzari de 1 milion mp pentru tigla GERARD, volum inregistrat de la introducerea produsului pe piata din Romania si pana in prezent.

„Prin introducerea pe piata a tiglei GERARD am creat de la zero o nisa premium pe piata invelitorilor. Romanii au fost receptivi la acest tip de produs, primul acoperis Gerard fiind vandut in toamna anului 2003. Profilul ales de catre beneficiar a fost Gerard Heritage, culoare albastru Sapphire. De atunci si pana in aprilie 2011 s-au vandut mii de acoperisuri, in prezent Final Distribution detinand aprox 65% din piata invelitorilor metalice cu acoperire de piatra” a declarat Dan Mircescu, Director General Final Distribution.

Conform ultimului studiu Neomar Consulting[1] realizat in decembrie 2010 cu privire la comportamentul clientului de  invelitori pentru acoperisuri, GERARD s-a clasat in top 3 cele mai cunoscute marci de invelitori din Romania. In plus, GERARD ocupa aceeasi pozitie si in topul preferintelor in materie de tigla.

Produsa in Noua Zeelanda, tigla GERARD are cea mai mare perioada de garantie de pe piata – 50 de ani, aceasta fiind un considerent important in alegerea acestui tip de tigla. Un alt avantaj este greutatea de aproape 7 ori mai mica comparativ cu cea a tiglei traditionale, ceea ce conduce la economii in constructia sarpantei. Sistemul de fixare inovativ asigura rezistenta acoperisului la intemperii. In plus, acoperirea otelului cu ZINCALUME®, un strat de aliaj de aluminiu zinc, asigura o rezistenta la coroziune de 8 ori  mai mare fata de tabla galvanizata.

Final Distribution asigura importul tiglei GERARD in Romania sub 5 tipuri de profile. „GERARD Heritage este profilul din gama noastra cu cea mai mare cerere in Romania, datorita aspectului natural asigurat prin acoperirea de piatra si modelului care il face potrivit pentru orice stil arhitectural, de la proiecte rezidentiale la cele comerciale” adauga Dan Mircescu.

GERARD este comercializat in reteaua nationala de peste 100 de parteneri, firme specializate de distributie si montaj a produselor pentru acoperis, dar si retele de bricolaj.

Final Distribution a incheiat 2010 cu o cifra de afaceri de peste 4 milioane euro, mentinandu-se la nivelul anului 2009. Pentru 2011 compania estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu aprox. 20% fata de 2010, pe fondul intrarii pe piata producatorilor de jgheaburi si burlane, in urma unei investitii de 500.000 euro. Comercializat sub brandul NOVATIK, sistemul pluvial produs la Baicoi va putea asigura un volum de 3,5 milioane ml/an pentru burlane si 1 milion ml/an pentru jgheaburi.


[1] Neomar Consulting, Preferintele si comportamentul persoanelor fizice referitoare la achizitia de INVELITORI pentru acoperis, decembrie 2010

Related posts

Doi arhitecti romani au fost desemnati castigatorii concursului international de arhitectura The Unbelievable Challenge, organizat de Ruukki

Adina Meyers

Fursecuri cu stafide

Adina Meyers

Mai simplu si mai usor cu noul dvd burner de la Panasonic

Adina Meyers