Calatorii LifeStyle Recomandat de Editor

Cum se diferențiază Xiaomi de concurență

Xiaomi este o companie destul de tânără, cu doar aproximativ un deceniu sub centură. Fără nicio hiperbolă, este absolut uluitor faptul că compania a reușit să crească atât de mult, într-un timp atât de scurt. Iată trei dintre motivele succesului său.

Prețuri incredibil de mici

Telefoanele Xiaomi (și majoritatea produselor sale în general) prezintă marje de profit subțiri. Compania își vinde de obicei produse precum Xiaomi Redmi cu doar o ușoară majorare a prețului facturii pe materiale, ceea ce permite ca majoritatea ofertelor sale să fie sub cele ale competiției.

Cum este capabil să facă asta? Soluția nu atât de secretă este că Xiaomi nu se consideră cu adevărat o companie de hardware. În schimb, este o companie de date care întâmplător oferă hardware. Indiferent dacă este vorba de anunțurile în curs de desfășurare din MIUI, de colectarea datelor utilizatorilor în pletora sa de aplicații sau de alte motive de profit centrate pe date, Xiaomi își compensează costurile de producție prin generarea de bani din utilizarea datelor dvs.

 

Acest aspect ar putea fi deranjant pentru unii, mai ales că acestea (și majoritatea serverelor sale de date) se află în China. Cu toate acestea, majoritatea oamenilor fie nu știu, fie nu le pasă de aspectele miniere de date ale acestor telefoane Xiaomi și sunt suficient de fericiți că economisesc o tonă de bani față de produsele concurenței.

Disponibilitate extinsă

Deoarece marjele de profit ale Xiaomi sunt atât de reduse, nu poate lansa tone de telefoane complet noi în fiecare an. Costurile de cercetare și dezvoltare, publicitate și retail ar fi mult prea mari. În schimb, compania lansează o mână de telefoane importante, cum ar fi Xiaomi Redmi în fiecare an și le menține disponibile pentru o vreme, mult mai mult decât majoritatea concurenților. Între timp, eliberează variații subtile pe aceste telefoane pentru a rămâne relevanși.

Un accent pe piețele emergente

Datorită prețurilor scăzute ale Xiaomi, este logic să se concentreze pe piețele smartphone-urilor unde majoritatea oamenilor caută dispozitive ieftine. De aceea, Xiaomi are cel mai mare succes în locuri precum China și India. În această țară, este de departe cel mai de succes brand de smartphone-uri, învingând cu ușurință rivali uriași precum Samsung și Apple.

 

În loc să se concentreze în mod egal pe mai multe piețe premium, cum ar fi Europa și Statele Unite, modelul de afaceri al Xiaomi pune un accent puternic numai pe aceste piețe emergente. Acest lucru face ca marca în sine să fie puternic asociată cu zonele emergente, ceea ce îi solidifică identitatea.

Ce trebuie să știți despre MIUI

MIUI este skin-ul Android al Xiaomi. Foarte puține companii lansează telefoane cu o experiență Android stoc. În schimb, personalizează aspectul Android și introduc și noi funcții. Acest lucru îi ajută pe companii să-și „marcheze” telefoanele, iar MIUI este identitatea Xiaomi în lumea Android.

 

Din păcate, MIUI nu este iubit universal. Modifică drastic experiența Android, ceea ce frustrează mulți utilizatori. De asemenea, are reclame în tot sistemul de operare, care este unul dintre motivele pentru care compania își poate vinde telefoanele pentru bani atât de puțini. Acest lucru face ca anunțurile să poată apărea atunci când faceți lucruri în Android, cum ar fi modificarea setărilor.

 

Recent, însă, Xiaomi a încercat să facă MIUI mai asemănător cu Android și mai puțin ca o clonă iOS. Deși aceasta a fost o schimbare binevenită pentru mulți utilizatori, reclamele și istoricul actualizărilor lente de Android sunt încă puncte dureroase.

Care sunt sub-mărcile Xiaomi?

Aceste companii operează în continuare sub umbrela Xiaomi, împărțind lucruri precum cercetare și dezvoltare, producție etc. Xiaomi însăși permite marcilor să efectueze operațiuni de zi cu zi pe cont propriu, ceea ce îi ajută să creeze propriile lor identități.

Xiaomi Redmi

Xiaomi Redmi a început ca o linie de oferte smartphone ieftine. În general, telefoanele Xiaomi Redmi existau ca fiind cel mai ieftin mod de a obține un telefon de la companie, oferind o opțiune plăcută pentru cumpărătorii care nu își permiteau un dispozitiv Mi sau Mi Note.

 

În 2019, Xiaomi a făcut din Redmi propriul său brand. Acest lucru îi permite lui Xiaomi Redmi să-și facă propriile lucruri și să curățe portofoliul de smartphone-uri / telefoane Xiaomi pentru a-l face mai puțin confuz.

Poco

În 2018, Xiaomi a lansat Poco F1 (sau Pocophone F1, în funcție de locația dvs.). Această nouă linie de smartphone a adus procesorul de vârf de atunci (Snapdragon 845) la un telefon care costa în jur de 300 USD în configurația sa de bază. Dispozitivul a primit recenzii solide și a fost incredibil de popular în întreaga lume.

 

În cele din urmă, brandul Poco s-a desprins de Xiaomi și a lansat Poco F2 Pro. Au existat și alte câteva telefoane Poco de gamă medie, precum Poco X3 și Poco F3.

 

Poco F3 ar putea părea familiar pentru unii și asta pentru că este un Redmi K40 rebranded. Asta înseamnă că primiți un chipset Snapdragon 870, un ecran OLED de 120Hz și o baterie de 4.520mAh cu încărcare de 33W. Alte specificații notabile includ o cameră din spate de 48MP și un scaner de amprentă montat lateral.

Black Shark

Black Shark este tehnic un sub-brand al Xiaomi, dar nu pare a fi la fel de independent ca Redmi și Poco. Totuși, pe hârtie, Black Shark este un sub-brand care se concentrează exclusiv pe smartphone-urile de jocuri.

 

Cele mai recente telefoane Black Shark sunt din seria Black Shark 4. Aceste telefoane au fie Snapdragon 888, fie Snapdragon 870, un afișaj cu o rată de reîmprospătare ridicată, specificații bune și un design unic care se concentrează pe jocuri.

 

Sursa shutterstock.com : Shenzhen, China – 15 October 2021: Black Shark 4S

Articole similare

Cinci ani garantie pentru electrocasnicele incorporabile Electrolux, Zanussi si AEG achizitionate pana la 31 decembrie 2015

Adina Meyers

Imunitatea la COVID-19 poate dispărea în câteva luni. Cei vindecați se pot reinfecta

Adina Meyers

SLING IT BACK, ladies!

Adina Meyers