LifeStyle

CISEROM – aniversarea a 90 ani de tradiție și performanţă românească

Unul dintre cele mai vechi branduri romanesti, CISEROM, a împlinit 90 de ani. Un brand cu tradiție care a trăit istoria tumultuoasă, care a unit oameni și generații și care priveste cu încredere spre viitor.

Povestea Ciserom a început în anul 1927 când Gustav Bahner a înființat în Sebeş fabrica de ciorapi şi tricotaje. Având conducere germană şi aproximativ 150 de muncitori, CISEROM a reuşit într-un timp foarte scurt să se extindă şi să realizeze, lunar, o producţie de 210.000 perechi ciorapi. Imediat după revoluție, în anul 1990, s-a născut brandul Ciserom (CIorapi- SEbeș- ROMânia), care simbolizează și în zilele noastre perseverența și tradiția șosetelor românești de calitate. Ulterior, în 2012, un rebranding a adus o imagine modernă mărcii Ciserom, regăsită pe fiecare ambalaj şi element de comunicare. Astăzi compania are 320 angajați devotați locului de muncă, mulţi fiind deja la a doua generație, care declară cu mândrie că își iubesc meseria și locul de muncă („a doua familie” pentru ei), dându-și mereu silința să faca totul bine și punând accent pe respect și profesionalism.

Recent, pe 1 septembrie 2017, Ciserom a aniversat împlinirea a 90 ani. Cu această ocazie a avut loc un eveniment aniversar la Sebeș, localitatea unde a început, continuă și se va țese în continuare frumoasa poveste a șosetelor colorate. La acest eveniment au participat peste 400 invitați, care s-au bucurat împreună de primii 90 ani ai companiei și de realizările pe care le-au avut până în prezent. În timpul evenimentului a fost difuzat un film aniversar (“90 ani în 9 minute”), urmat apoi de discursurile Directorului General Ciserom – domnul Constantin Ispir, Președintelui CJ Alba – domnul Ion Dumitrel, Vicepreședintelui CJ Alba – domnul Dumitru Fulea și Viceprimarului munincipiului Sebeș – domnul Adrian Bogdan. A fost o întalnire de suflet, în cadrul căreia echipa Ciserom a mulțumit tuturor clienților, care i-au „purtat” și i-au sprijinit, decernând plachete aniversare celor care și-au adus contribuția la dezvoltarea și modernizarea firmei: unui pensionar care a lucrat începând din anul 1944, foștilor directori (unele premii au fost decernate in memoriam rudelor), precum și celui mai vârstnic angajat Ciserom cu 45 ani vechime în aceeași secție și pe același post. Au fost citite mesajele și felicitările primite de la clienți și colaboratori, atât din țară, cât și din străinatate. Pe partea artistică o trupă de dansuri săsești din Sebeș (având în vedere originile germane ale firmei), alături de o trupă de dansuri populare românești din Sebeşel Alba și 2 soliști de muzica populară au încântat audiența. La final, toți invitații au admirat un mare ciorap realizat din alte câteva zeci de perechi individuale, pe care au fost tricotate prenumele tuturor angajatilor și apoi au gustat din tortul aniversar ornat cu ‘ciorapei’.

Astăzi, portofoliul CISEROM numără peste 2,000 repere distincte, ajungând la o producție anuală de 9.5 milioane perechi șosete și având, totodată, o creștere de 5% față de producția de anul trecut. De asemenea, înregistrează o cifră de afaceri de aproximativ 5 milioane euro, cu un profit de aproximativ 200.000 euro, aceste cifre crescând față de anul trecut cu 10%. De menționat că 30% din producția anuală este trimisă către export, în țări precum Germania, Italia, Marea Britanie, Franţa, Irlanda şi Elveţia, iar 70% este alocată pieței interne. CISEROM folosește canale directe pentru a-și vinde produsele pe piața locală – rețelele de hypermarket-uri (Carrefour Hyper și Express, Metro Cash&Carry, Selgros Cash&Carry, Cora, Hervis Sport, Kaufland Romania, Real, DM Drogerie), magazine de cartier sau magazine cu specific textil. În plus, fabrica deține și 2 magazine proprii, ambele în orașul Sebeș. De asemenea, ca urmare a schimbării obiceiurilor de cumpărare ale românilor, și-a dezvoltat un magazin online www.shop.CISEROM.ro, unde organizează frecvent campanii de reducere.

Misiunea CISEROM este aceea de a duce mai departe cu perseverenţă şi îndemânare tradiţia de 90 ani, de a identifica noi dorinţe ale consumatorilor şi de a răspunde acestora cu daruire şi pasiune.

Related posts

Cum ne poate influenta nivelul de umiditate din casa sanatatea?

Adina Meyers

Turiştii români şi-au reluat sejururile în Grecia și Bulgaria

Adina Meyers

Care este cel mai bun salon pentru vopsit si decolorat din Bucuresti

Adina Meyers