LifeStyle

Chic Ville investeste 250.000 de euro in noul magazin din Bucuresti

„Dupa deschiderea a doua magazine avem confirmarea ca exista piata pentru a sustine extinderea retelei Chic Ville, datorita ascensiunii pe care am inregistrat-o in vanzari. Astfel, decizia de extindere vine ca urmare a succesului magazinului din Iulius Mall Cluj, iar inaugurarea Chic Ville in cadrul Promenada din Bucuresti este o decizie strategica de dezvoltare care vine in completarea segmentelor de trafic vizate”, a declarat Marius Serbanescu, Director de Achizitii al Chic Ville.

Chic Ville a investit in acest magazin suma de 250.000 de euro si estimeaza ca acesta va avea un trafic lunar de aproximativ 20.000 de persoane, apogeul urmand a fi atins, cu siguranta, in perioada sarbatorilor de iarna.

Magazinul va dispune de o echipa de 15 persoane pregatite spre a identifica nevoile clientilor care viziteaza magazinul. Acestia vor recomanda produse cu sarm pentru decorarea locuintei, in concordanta cu trendurile in amenajari si tinand cont de stilul pe care il urmareste clientul. De asemenea, ii vor ajuta sa selecteze cele mai potrivite cadouri pe care le cauta.

Secretul succesului consta in unicitatea magazinului

„Reteaua a crescut datorita pozitionarii brandului si a strategiei de comunicare alese. Diferentierea Chic Ville consta in amenajarea 100% ambientala menita sa inspire clientii, dar si sa plaseze produsele intr-un context familiar acestora. De asemenea, Chic Ville spune povestea produselor, iar acest lucru contribuie la apropierea clientilor fata de produsele noastre”, a afirmat Marius Serbanescu.

Situat la intrarea principala pe partea stanga a centrului comercial Promenada, pe o suprafata de circa 200 de metri patrati, noul magazin Chic Ville va veni in intampinarea persoanelor ce isi doresc produse de amenajare si decoratiuni deosebite. Clientii vor putea gasi in cadrul noii locatii produse fabricate manual pana si o intreaga gama de produse aparte, speciale. Printre acestea se numara obiecte de mic mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, birouri, etajere, biblioteci), obiecte de sticla, ceramica, accesorii pentru bucatarie, obiecte de decor, textile, perne, plante decorative si cadouri.

Clientilor care prefera achizitiile online le este recomandat sa acceseze site-ul www.chicville.ro pentru a avea, la un click distanta, acces la produsele din portofoliul firmei. Totusi, cei care vor sa simta ambientul din magazin, sa interactioneze cu texturile si finisajele si sa observe asocierea de culori si materiale, sunt invitati sa isi acorde timpul necesar pentru a vizita magazinele Chic Ville.

In ceea ce priveste planurile de extindere ale Chic Ville, Marius Serbanescu a subliniat ca acestea nu se opresc aici si se urmareste inaugurarea unor noi magazine in orasele mari ale tarii, iar momentan se cauta spatiile potrivite.

 

Related posts

Doua studente romance, in finala internationala a concursului „Henkel Innovation Challenge” 2012

Adina Meyers

Decor autentic romanesc: lingura cioplita, simboluri si valori traditionale

Adina Meyers

Curatenia de primavara: podele si suprafete din lemn

Adina Meyers