In aceste timpuri, nesigure din punct de vedere economic, publicul se orienteaza spre siguranta, stabilitate si conservarea resurselor. Acestea se traduc printr-o dorinta suplimentara de confort si interes pentru produse de brand inovatoare, de buna calitate si cu durata de viata foarte mare, situate din punct de vedere al pretului in plaja medie si high-end. Acestea sunt tendintele care au reiesit cu precadere la targul AMBIENTE, desfasurat la Frankfurt.

O schema de culori energizante, in ton cu natura, precum si materiale naturale clasice, la care se adauga si altele, ca rafia si iuta, incalzesc interioarele in care deseori abunda albul. Simplificarea si individualizarea sunt chemate pentru a aduce autenticitate si claritate. Un look vintage-modern este creat folosindu-se combinatii neconventionale, cu materiale ca: lemn, hartie, ceramica si plastic. Liniile, dungile, motivele florale, obiectele lucrate manual sau pictate creeaza un „touch” personal.

Related posts

5 idei pentru renovarea spatiului de sub scari – partea a II-a

Adina Meyers

Arhitectură în armonie cu peisajul montan

Adina Meyers

Lumina deseneaza spatiul

Adina Meyers