LifeStyle

Black Friday la Bonami

Anul acesta, luna noiembrie vine cu două evenimente Black Friday la Bonami. După experiența pozitivă de anul trecut, când a existat o campanie specială pentru piața românească, în weekend-ul 17-19 noiembrie, anul acesta toate țările unde magazinul online este prezent vor beneficia de reduceri importante în două finaluri de săptămână consecutive, respectiv 16-18 și 23-25 noiembrie. Comparativ cu 2017, se așteaptă ​o creștere de 100%, aceasta însemnând venituri de 1.200.000 de euro. 

 

Vor exista 15 campanii cu peste 4000 de produse, special pregătite împreună cu furnizorii celor mai îndrăgite mărci. ​Reducerile vor fi spectaculoase, ajungând până la 90%.  Categoriile de produse vor fi variate, incluzând atât mobilier, cât și decorațiuni sau textile, iar campaniile vor fi similare în toate cele cinci țări. 

 

Pentru Black Friday și pentru sezonul festiv s-au făcut pregătiri speciale încă din vară, stabilindu-se detaliile cu furnizorii și planul pentru mărirea personalului din depozit. Fiecare vineri din noiembrie a fost colorată la Bonami, existând campanii cu reduceri de 69% pentru Yellow Friday, respectiv 79% pentru Pink Friday.

 

"Noiembrie este luna pe care o așteptăm cu nerăbdare atât noi cât și clienții noștri. Anul acesta oferta disponibilă în România este de două ori mai mare față de anul trecut. Sunt convins că vom atinge ținta de vânzări prognozată.", a afirmat David Siska, CEO Bonami.

 

Aplicația Bonami

 

La un an de la lansare, aplicația aduce 7% din venituri și se bucură de 70.000 de descărcări, dintre care 25.000 în România. În 2019, Bonami dorește să se regăsească pe încă 50.000 de displayuri de telefon, iar ​nivelul veniturilor să crească la 10% din totalul realizat de companie. O caracteristică interactivă a aplicației este posibilitatea de a crea o încăpere 3D în care sunt poziționate piese de mobilier. Dacă anul 2018 a însemnat lansarea aplicației pe toate piețele unde Bonami este prezent, 2019 va aduce dezvoltarea acesteia cu noi proprietăți.

 

Promoție de Crăciun

 

Ca și anul trecut, Bonami a lansat o promoție specială pentru a răsplăti clienții săi fideli: între 1 noiembrie și 20 decembrie, pentru fiecare produs achiziționat, se acumulează un credit ce are aceeași valoare cu prețul produsului. Începând cu 24 decembrie și până pe 31 decembrie, clienții pot folosi acest credit în cuantum de 20% din valoarea comenzii efectuate.

http://www.bonami.ro

Related posts

Noul sediu OBI in Bucuresti

Adina Meyers

Romstal anunta finalizarea proiectului strategic “Cresterea competitivitatii economice prin (re)calificarea angajatilor din domeniul instalatiilor – CALIN”

Adina Meyers

3 motive principale pentru care ai nevoie de un apartament cu două camere

Adina Meyers