LifeStyle

Esti dezvoltator? Cum sa faci diferenta daca vrei sa-ti expui ofertele la targurile Imobiliare

In curand in Bucuresti se va desfasura o noua editie a Targului Imobiliar TiMon. Daca esti dezvoltator imobiliar sau ai in administrare spatii locative pe care vrei sa le valorifici, trebuie sa ai in vedere cateva reguli esentiale.

Ca sa intelegi si mai bine evenimentul, anul acesta vizitatorii tIMOn vor beneficia de oferta a peste 140 de companii imobiliare si institutii bancare, avand astfel posibilitatea sa compare ofertele de locuire din peste 250 proiecte imobiliare (ansambluri rezidentiale sau blocuri noi). Practic, o sa ai concurenta!

Daca vrei sa faci diferenta printre cei 30 de expozanti si cele peste 2.000 de unitati locative, trebuie sa ai in vedere cateva aspecte.

Cum sa atragi clientela?

E important sa stii ca dincolo de oferta propriu-zisa de locuinte si servicii e importanta si prezentarea ei. Mai mult decat atat. indiferent de calitatea si formatul materialelor promotionale, e esential ca acestea sa fie scrise corect din punct de vedere gramatical.
Vrei sa folosesti expresii care sa impresioneze? Foloseste un dictionar de definitii. Nu cunosti toate notiunile de gramatica sau ai dubii? Nu ezita sa accesezi dictionare online de limba romana. Trebuie sa intelegi ca marketing-ul e cel care vinde peste 70% din produs iar daca modul in care comunici e realizat defectuos o sa pierzi in fata concurentei.

Dupa ce ai scris, stii cine vrei sa fie clientii tai?

Daca ai respectat cerintele enuntate anterior, sa stii ca lucrurile se complica pe parcurs. Degeaba ai tu o campanie interesanta, texte creative, corecte din toate punctele de vedere dar daca nu stii cu-i vrei sa te adresezi o sa ai o problema. E esential sa cunosti raspunsul la cateva intrebari cheie – Ce profil au viitorii tai clienti? De ce ar cumpara acei clienti produsul tau? Ce castiga clientii daca cumpara de la tine?

Foloseste un limbaj accesibil tuturor

Chiar daca vrei sa spui povesti creative, mizeaza mai curand pe un stil emotional si empatic simplist, pentru ca nu e nevoie sa vorbeste tehnic, chiar daca tu esti de profesie inginer si vei fi tentat sa explici tehnologiile folosite in constructia respectivelor imobile. Vorbeste cu potentialii tai clienti cu ajutorul materialelor de promovare folosind un stil colocvial, ca intre prieteni.

Related posts

Fratii Dardenne vin in Romania

Adina Meyers

Guardian Glass lansează versiunea digitală a manualului său GlassTime

Adina Meyers

Premiile Insign Awards in exclusivitate la Palatul Noblesse

Adina Meyers