• Pana la finalul anului, compania estimeaza vanzari de peste 840.000 euro pentru membranele DELTA.
• Rezultatele reflecta tendinta consumatorilor de a utiliza materiale de calitate pentru etape ale constructiei din categoria “lucrarilor ascunse”.
Final Distribution, importatorul exclusiv in Romania al membranelor de protectie pentru acoperisuri si fundatii DELTA, a inregistrat in primul trimestru 2011 o crestere cu 65% a vanzarilor pentru produsele din gama DELTA, raportat la valoarea inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut.
Membranele de protectie din gama DELTA reprezinta o solutie eficienta pentru protejarea acoperisului si in special a termoizolatiei. Folosita la interior, bariera de vapori are rolul de a limita cantitatea de vapori transportata spre exterior si de a asigura o reflectare a caldurii cu pana la 50%. Folia anticondens permite vaporilor ajunsi in stratul de termoizolatie sa iasa cat mai rapid spre exterior si impiedica patrunderea condensului ce se poate forma sub invelitoare, in stratul de termoizolatie.
„In primul trimestru al acestui an, am inregistrat o crestere de 65% pentru membranele de protectie DELTA. Acest lucru se datoreaza in mare masura schimbarii comportamentului de cumparare al clientilor care au inceput sa constientizeze importanta achizitionarii materialelor de calitate chiar si pentru etape ale constructiei din categoria “lucrarilor ascunse”. Ne asteptam ca pe parcursul anului 2011 cererea pentru brandul DELTA sa continue sa creasca, iar vanzarile sa atinga aprox. 840.000 euro” declara Dan Mircescu, Director General Final Distribution.
Peste 50% din vanzarile inregistrate de gama DELTA au fost inregistrate pentru folia anticondens DELTA Vent-N, un produs de baza al gamei de membrane pentru protectia acoperisurilor, potrivit in special pentru acoperisurile inclinate.
“Membranele de protectie pentru acoperis, cum ar fi foliile anticondens si barierele de vapori, se adreseaza segmentului rezidential, in timp ce membranele de protectie si drenaj pentru fundatii se adreseaza in special aplicatiilor precum sedii de birouri sau lucrari de infrastructura” adauga Dan Mircescu.
Brandul DELTA se bucura de recunoasterea internationala a producatorului Doerken din Germania, unul din liderii de pe piata din Europa, cu o istorie de peste 100 de ani. In Romania, DELTA este comercializat in reteaua nationala de peste 100 de parteneri, firme specializate de distributie si montaj a produselor pentru acoperis, dar si retele de bricolaj.
Produsele din gama DELTA detin in acest moment 21% din totalul vanzarilor Final Distribution.
Final Distribution a incheiat 2010 cu o cifra de afaceri de peste 4 milioane euro, mentinandu-se la nivelul anului 2009. Pentru 2011 compania estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu aprox. 20% fata de 2010, pe fondul intrarii pe piata producatorilor de jgheaburi si burlane cu brandul NOVATIK.
Despre Final Distribution:
FINAL DISTRIBUTION activeaza ca importator si distribuitor pe piata materialelor de constructii premium din Romania oferind un pachet complet de solutii pentru acoperis prin portofoliul de produse: tigla cu acoperire de piatra naturala GERARD, membrane de protectie pentru acoperis si fundatii DELTA, ferestre de mansarda KEYLITE si sisteme de colectare a apelor pluviale NOVATIK.
Din 2011 Final Distribution a intrat pe productia de jgheaburi si burlane, in urma unei investitii de 500.000 euro intr-o unitate de productie in Baicoi, Prahova. Comercializat sub brandul NOVATIK, sistemul pluvial produs la Baicoi asigura un volum de 3,5 milioane ml/an pentru burlane si 1 milion ml/an pentru jgheaburi.
Final Distribution detine prin vanzarile produsului GERARD cea mai mare cota din piata tiglei metalice cu acoperire de piatra din Romania, ca urmare a dezvoltarii unui parteneriat de succes cu compania producatoare AHI Roofing din Noua Zeelanda. Final Distribution este reprezentant exclusiv in Romania al brandului premium GERARD din anul 2006.
Mai multe informatii pe www.finaldistribution.ro