LifeStyle

5 to go, cea mai accesată franciză românească de de pe teritoriul țării, susține antreprenoriatul

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Romania și totodată cea mai accesată franciză românească de HoReCa de pe teritorul țării lansează, pe 9 mai, campania de susținere și promovare a antreprenoriatului local, “5togo. Made in RO.”

Acestă campanie dorește să promoveze business-urile și antreprenorii locali ce au contribuit la dezvoltarea brand-ului românesc de succes, 5 to go, prin prisma colaborărilor strânse și a profilelor de business conexe.

Campania “5 togo. Made in RO.” va promova atât funrnizori, distibuitori si producători de materii prime locale cât și antreprenori energici ce au contractat francize 5 To Go, contribuind la dezvoltarea business-ului și la dezvoltarea comerțului stradal, esențial pentru creșterea turismului local.

“5 To Go este un brand 100% românesc, iar această campanie a fost creată în scop de mulțumire față de oamenii și companiile ce ne-au susținut încă de la început și datorită cărora lanțul de cafenele s-a dezvoltat impresionant într-un timp foarte scurt”, a spus Lucian Bădilă, Co-Fondator 5 to go.

Prin această campanie, compania vrea să demonstreze și să atragă atenția asupra faptului că și pe plan local pot lua naștere afaceri și brand-uri cu potențial fenomenal de dezvoltare.

“5 to go s-a dezvoltat exclusiv prin fonduri proprii și de proveniență locală, folosind produse românești sau provenind de la distribuitori locali. Totodată, prin amploarea pe care proiectul 5 to go a căpătat-o, am contribuit concomitent, activ, la dezvoltarea business-urilor partenerilor noștrii și la crearea de peste 25 de noi societăți comerciale și zeci de locuri de muncă pentru comunitatea locală”, a precizat Radu Savopol, Co-Fondator 5 to go.

În următoarele luni, veți putea afla povestea de succes din spatele companiilor conexe și francizelor 5 to go în secțiunea Antreprenor Local aflată pe noul site-ul www.fivetogo.ro 

Poveștile își vor face apariția succesiv, iar timp de aproximativ 6 luni de zile, partenerii 5 to go vor face referire la modul în care a luat naștere 5 to go.

Campania debutează cu Laura Poenaru  – antreprenor local, francizor 5 to go Craiova și Călin Țiplea – reprezentant B&B Group. Ambele povesti le puteți afla accesând http://fivetogo.ro/categorie/antreprenor-local/  și vizitând pagina de Facebook – Antreprenor Local (www.facebook.com/antreprenorlocal)

Dorim să transmite un zâmbet de mulțumire și prietenilor nostrii, din toată țara, ce au îmbrățișat cu căldură conceptul de cafenea <to go>.

Smile, there is coffee! 

Related posts

Delta Studio sustine asociatia Salvati Dunarea si Delta

Adina Meyers

Finisaje de la Delta Studio folosite la Therme Bucuresti

Adina Meyers

Grădină termală cu aquapark şi zonă socială la Oradea – FOTO

Adina Meyers