Image default
LifeStyle

5 to go, cea mai accesată franciză românească de de pe teritoriul țării, susține antreprenoriatul

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Romania și totodată cea mai accesată franciză românească de HoReCa de pe teritorul țării lansează, pe 9 mai, campania de susținere și promovare a antreprenoriatului local, “5togo. Made in RO.”

Acestă campanie dorește să promoveze business-urile și antreprenorii locali ce au contribuit la dezvoltarea brand-ului românesc de succes, 5 to go, prin prisma colaborărilor strânse și a profilelor de business conexe.

Campania “5 togo. Made in RO.” va promova atât funrnizori, distibuitori si producători de materii prime locale cât și antreprenori energici ce au contractat francize 5 To Go, contribuind la dezvoltarea business-ului și la dezvoltarea comerțului stradal, esențial pentru creșterea turismului local.

“5 To Go este un brand 100% românesc, iar această campanie a fost creată în scop de mulțumire față de oamenii și companiile ce ne-au susținut încă de la început și datorită cărora lanțul de cafenele s-a dezvoltat impresionant într-un timp foarte scurt”, a spus Lucian Bădilă, Co-Fondator 5 to go.

Prin această campanie, compania vrea să demonstreze și să atragă atenția asupra faptului că și pe plan local pot lua naștere afaceri și brand-uri cu potențial fenomenal de dezvoltare.

“5 to go s-a dezvoltat exclusiv prin fonduri proprii și de proveniență locală, folosind produse românești sau provenind de la distribuitori locali. Totodată, prin amploarea pe care proiectul 5 to go a căpătat-o, am contribuit concomitent, activ, la dezvoltarea business-urilor partenerilor noștrii și la crearea de peste 25 de noi societăți comerciale și zeci de locuri de muncă pentru comunitatea locală”, a precizat Radu Savopol, Co-Fondator 5 to go.

În următoarele luni, veți putea afla povestea de succes din spatele companiilor conexe și francizelor 5 to go în secțiunea Antreprenor Local aflată pe noul site-ul www.fivetogo.ro 

Poveștile își vor face apariția succesiv, iar timp de aproximativ 6 luni de zile, partenerii 5 to go vor face referire la modul în care a luat naștere 5 to go.

Campania debutează cu Laura Poenaru  – antreprenor local, francizor 5 to go Craiova și Călin Țiplea – reprezentant B&B Group. Ambele povesti le puteți afla accesând http://fivetogo.ro/categorie/antreprenor-local/  și vizitând pagina de Facebook – Antreprenor Local (www.facebook.com/antreprenorlocal)

Dorim să transmite un zâmbet de mulțumire și prietenilor nostrii, din toată țara, ce au îmbrățișat cu căldură conceptul de cafenea <to go>.

Smile, there is coffee! 

Articole similare

(P) VELUX face publice poveștile din mansardele create în ultimii 20 de ani în România

casamea.ro

A început “Ora de Educație Rutieră” ediția a cincea în 140 de școli din București

comunicat de presa

Desert de ciocolata cu visine si inghetata de alune cu caramel

revista Caminul

Lasă un comentariu