LifeStyle

VEKA recomanda profilul de campion de clasa A

„Campionul sufletului meu” l-a introdus pe Ionut intr-o scena lirica ce i-a pus in valoare calitatile de adevarat sot si familist incontestabil: http://www.trilulilu.ro/video-new/campionul-sufletului-meu.   

„VEKA Romania este singura companie din piata producatorilor de profile PVC pentru ferestre, usi si obloane care a lansat o campanie de promovare pe cat de inedita, pe atat de indrazneata si neconventionala. Iar Ionut Iftimoaie aduce un suflu proaspat si un accent original campaniei ce are drept obiectiv cresterea notorietatii pentru sistemele VEKA”, a declarat Alex Oancea, Director Marketing, VEKA Romania.

Elementul ce a innobilat ideea campaniei a fost conturarea unui cadru avand accente sentimentale. Pata de culoare a reprezentat-o aparitia unui personaj feminin seducator ce si-a manifestat atractia fata de Ionut. Numeroasele destainuiri de amor ale presupusei fane, schimburile de replici intre aceasta si Ionut Iftimoaie, fotografii incitante postate pe Facebook au condus spre punctul culminant, publicarea unui filmulet home-made in care tanara isi destainuie dragostea neconditionata pentru Ionut. Decorul in care domnisoara danseaza lasciv pe versuri declarative potenteaza un spatiu frivol, asemenea camerei unei tinere amorezate de idolul sau masculin: postere ale sportivului aplicate pe pereti si elemente decorative aflate in dizarmonie.

Detaliile cu iz senzational ce au imbracat intreaga campanie au starnit reactii diverse in randul fanilor sportivului. Ionut Iftimoaie a devenit trade mark-ul acestei campanii si a fost incantat sa isi aduca aportul personal pentru a transforma povestea intr-una cat mai autentica. „Sunt un fan al lucrurilor originale si bine realizate si intotdeauna incerc sa fac ceva nou, sa nu ma plictisesc. Campania m-a tinut in priza si m-a facut sa ma amuz teribil”, spune Ionut Iftimoaie.

Articole similare

Echipamentele de joaca in aer liber, instrumente ideale in stimularea cognitiva a copiilor

casamea.ro

Cartofi umpluti cu branza topita

casamea.ro

DeltaStudio isi propune ca 50% din vanzarile companiei sa fie generate de colectiile de mobilier romanesc si international

casamea.ro

1 comment

Pstkfjy 16 April, 2020 at 12:43 am

Can partnerships billet winding sildenafil 50 mg

Reply

Lasă un comentariu