LifeStyle

Un portal face topul celor mai scumpe proprietăți românești scoase la vânzare

Nu toată suflarea românească vânează chilipiruri imobiliare sau turistice; un segment din ce în ce mai consistent caută trufandale, proprietăți sau pachete turistice de lux. Acestei din urmă categorii, constituită din antreprenori, CEO sau vedete, îi este dedicat portalul LUXURYIOMB (www.luxuryimob.ro ) care adună ofertele de top din imobiliare (vânzări și închirieri) și din turismul intern.

Portalul îi aparține lui Alexandru Botez, un antreprenor care, înainte să lanseze LUXURYIMOB, a lucrat 14 ani în domeniul tranzacțiilor imobiliare din zona luxury. Nemulțumit că site-urile de vânzări sau de imobiliare sunt prea generaliste, aducând la un loc, ca la târg, oferte pentru toate categoriile de venit, el a decis să facă un portal de nișă, destinat doar oamenilor cu dare de mână.  

Alexandru Botez s-a hotărât, așadar, să schimbe puțin regulile jocului, profitând de o situație care, în propriile cuvinte, ” afectează, în primul rând, ofertații (agențiile imobiliare, dezvoltatori imobiliari, proprietari de hoteluri și pensiuni de lux), a căror vizibilitate este afectată pe platformele de oferte generaliste. In egală măsură sunt afectați și potențialii clienți din zona de luxury, care întâmpină dificultăți în a localiza într-un mod eficient oferta potrivită. Același lucru se întâmplă și în cazul ofertelor din zona de turism de lux.”

Pentru a-și pune la punct afacerea, el a accesat şi programul Start-up Nation 2017, un program al Ministerului pentru Mediul de Afaceri adresat antreprenorilor debutanți, prin care aceștia primesc până la 44.000 de euro nerambursabili.

Prin urmare, ce mai înseamnă lux, judecând după datele furnizate de LUXURYIMOB? Penthouse-uri în nordul Bucureștiului care trec de 2.000.000 euro, case în Cluj care se apropie si trec de 500.000 de euro.  Limita de jos de la care se pot lista proprietăţile imobiliare este de  70.000 de euro pentru două camere în ţară şi 100.000 euro pragul minim pentru doua camere în Bucureşti . În ce privește vacanțele – ele mizează exclusiv pe hoteluri de 4 sau 5 stele.

Site-ul include mai multe secțiuni: Vânzări, Închirieri, Proiecte Noi (destinat noilor ansambluri rezidențiale),Vacanțe (deocamdată doar cu turism intern), precum și o parte de blog, în care cea mai dinamică pare subsecțiunea de design interior unde arhitecți și firme au început deja să posteze anunțuri de promovare.

Fiind portal de anunțuri, LUXURYIMOB nu închiriază si nici nu vinde imobile sau pachete de turism, ci doar pune în legătură clienții cu proprietarul sau agentul profesionist de vânzări.

LUXURYIMOB nu inchiriaza, nu rezerva si nu vinde imobile sau proprietati. Pentru asta va aduce in contact direct prin telefon sau mail cu proprietarul sau profesionistul de vanzari in imobiliare de lux sau turism de lux.

Pentru echipa LUXURYIMOB,  “luxul” este să locuieşti şi să călătoreşti cu stil oriunde ai putea visa, iar la destinaţie să te aştepte ceea ce te defineşte, te fascinează, te inspiră, te motivează şi te linişteşte!  

Related posts

Câștigătorii WunderDesign – design de produs responsabil

Adina Meyers

Scaune din lana, inspirate de conifere

Adina Meyers

Participa GRATUIT la conferinta “Sanatate, frumusete, feminitate”

Adina Meyers