Din aceasta toamna, pe piata romaneasca este disponibil noul sistem de preparare a cafelei – Tassimo. Este primul sistem inteligent de pe piata, operat printr-o atingere de buton. Datorita tehnologiei inovatoare de citire a codurilor de bare inscrise pe capacul fiecarui T‑DISC de cafea, ciocolata sau lapte, vom obtine de fiecare data o bautura perfect preparata.
Tassimo imbina cea mai noua tehnologie Bosch cu cea mai inalta calitate a cafelei Jacobs Krönung si cu gustul fin al ciocolatei Milka.
„Categoria de sisteme de cafea pe baza de capsule este inca la inceput de drum in Romania. Chiar daca pe piata sunt deja prezenti cativa jucatori, potentialul acestei categorii nu a fost inca pe deplin valorificat. Prioritatea noastra consta in construirea cat mai rapida a acestui segment in Romania, pentru ca un numar cat mai mare de consumatori romani sa se poata bucura de savuroasele cafele Jacobs si de cea mai fina ciocolata calda Milka, printr-o singura atingere de buton,” – a spus Andreea Bogdan, Brand Manager R&G and Soluble de la Kraft Foods Romania.
Sistemul de cafea Tassimo a aparut pentru prima data in Franta in 2004. In momentul de fata, este prezent pe 9 piete europene: Franta, Germania, Marea Britanie, Austria, Elvetia, Spania, Grecia, Portugalia, Suedia, precum si in SUA si Canada. In 2011, este planificata intrarea pe 8 noi piete: Romania, Cehia, Slovacia, Polonia, Ucraina, Rusia, Norvegia si Danemarca.
Datorita sortimentelor diversificate de cafea si ciocolata calda, precum si inaltei calitati a aparatelor, Tassimo se vinde cu succes in fiecare dintre tarile mentionate si ocupa o pozitie cheie in categoria sa. Pe teritoriul Uniunii Europene au fost vandute pana acum peste 2,5 milioane de unitati. In anul 2010, a fost inregistrata o crestere de circa 40% a volumului de vanzari fata de anul anterior, iar consumatorii au savurat cafea si bauturi calde din peste 1 miliard de capsule!
Produsul Tassimo va fi cea mai importanta lansare a grupei de electrocasnice mici Bosch in 2011 si in cadrul categoriei de cafea la Kraft Foods Romania.
„Piata produselor electrocasnice mici inregistreaza si in acest an o evolutie pozitiva, consumatorul roman fiind deschis inovatiilor si curios sa experimenteze, orientandu-se insa catre marci consacrate ce ii ofera garantia calitatii si fiabilitatii in utilizare. Tassimo, datorita calitatii excelente si a designului compact, se potriveste de minune in orice bucatarie. Clientii pot alege din cele 3 modele disponibile: T65, T40 si T20, in 6 variante de culori” – a spus Irenne Wagner, Marketing Manager BSH Electrocasnice.
Introducerea produsului pe piata este sustinuta printr-o comunicare de marketing integrata, axata pe avantajele sistemului Tassimo. Prezentarea marcii Tassimo potentialilor cumparatori reprezinta prioritatea campaniei de comunicare. De aceea vor fi intreprinse actiuni pe scara larga in domeniul ATL: reclama TV, outdoor, prezenta in presa si pe internet.
In cadrul actiunilor BTL, este planificata o abordare complexa a consumatorului prin degustari, promotii si surprize pentru incurajarea cumpararii.