LifeStyle

TARGUL DE TURISM AL ROMANIEI

ROMEXPO, impreuna cu Camerele de Comert si Industrie din Romania, Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism – ANAT, in calitate de partener strategic, Organizatia Patronala a Turismului Balnear din Romania – OPTBR, Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc – FPTR, si Asociatia Nationala de Turism Rural si Ecologic – ANTREC, in calitate de parteneri au placerea de a va invita sa participati, in perioada 21 – 24 februarie 2019, la cea de-a 41-a editie a:

 

TARGULUI DE TURISM AL ROMANIEI

 

Editia de Primavara

 

Organizat de Romexpo de doua ori pe an, targul va prezenta cele mai noi si interesante oferte turistice, fiind un eveniment adresat agentiilor de turism si touroperatorilor, unitatilor de cazare si de agrement, precum si prestatorilor de diverse servicii in turism sau autoritatilor de turism locale, nationale si internationale. De asemenea, Targul de Turism al Romaniei contribuie la consolidarea industriei turismului din tara noastra prin promovarea zonelor de atractie turistica si a serviciilor din Romania, dar si prin organizarea de conferinte si sesiuni de dezbateri in care sunt abordate problemele industriei, impreuna cu autoritatile in domeniu.

 

Editia de primavara a Targului de Turism se va desfasura in 2019 in cele mai moderne pavilioane Romexpo – Pavilioanele B1 si B2! Avand o suprafata totala de 27.000 mp, pavilioanele B1 si B2 sunt locul ideal pentru gazduirea targurilor si expozitiilor de talie internationala.

 

Motive de a participa la editia de primavara 2019:

 

• Beneficiati de oportunitatea de a va organiza participarea in cele mai moderne pavilioane Romexpo – Pavilioanele B1 si B2;

 

• Beneficiati de un public targetat interesat de ofertele sezonului estival 2019;

 

• Intalniti peste 21.500 de potentiali clienti si parteneri din domeniu;

 

• Cresterea vanzarilor pe perioada targului prin semnarea de noi contracte;

 

• Aflati ultimele informatii despre investitiile in turism atat la nivel national, cat si la nivel european;

 

• Participati la seminarii si prezentari dedicate vizitatorilor specialisti si publicului larg;

 

Evenimentul va fi sustinut printr-o ampla campanie de promovare: spoturi TV si radio derulate in mass-media centrala si de specialitate, articole in presa scrisa generalista si de specialitate, campanii online, outdoor si indoor, prin website-ul propriu si pe retele de socializare (Facebook, Twitter, LinkedIn), cat si prin intermediul Ambasadelor romane in strainatate si a Camerelor de Comert si Industrie din Romania cu care avem deja incheiate acorduri de colaborare.

 

Statistici editia de primavara 2018 a Targului de Turism:

 

• 306 firme participante, in crestere cu 12% comparativ cu editia anterioara;

 

• 14 tari participante;

 

• 30% grad de internationalizare;

 

• 16.052 mp suprafata in crestere cu 20% fata de editia anterioara;

 

• peste 21.500 de vizitatori;

 

Inregistrare

 

Formularele de inscriere sunt disponibile pe site-ul evenimentului, www.targuldeturism.ro, iar pentru informatii suplimentare puteti contacta echipa de proiect, care va sta cu placere la dispozitie:

 

Mihaela PANE– Manager Proiect

 

Telefon: 021.207.70.00 int. 1006

 

Mobil: 0749.275.222

 

Fax: 021.207.70.70

 

E-mail: ttr@romexpo.ro; mihaela.pane@romexpo.ro

 

 

 

Ana CRACIUN – Organizator – participari nationale

 

Telefon: 021.207.70.00 int. 1078

 

Mobil: 0758 837 712

 

Fax: 021.207.70.70

 

E-mail: ana.craciun@romexpo.ro

 

 

 

Anca Iacob – Organizator – participari internationale

 

Telefon: 021.207.70.00 int. 1079

 

Mobil: 0758 837 746

 

Fax: 021.207.70.70

 

E-mail: anca.iacob@romexpo.ro

 

Web: www.targuldeturism.ro

 

Fiind convinsi ca participarea la Targul de Turism al Romaniei reprezinta o oportunitate pentru dezvoltarea afacerii Dumneavoastra, va asteptam sa va alaturati celui mai important eveniment de profil.”

 

Related posts

Fotografiaza perfect cu noile Cyber-shot™ intuitive

Adina Meyers

A crescut numărul românilor care toamna şi iarna pleacă în ţările calde

Adina Meyers

Daikin România raportează afaceri în creștere cu 19%

Adina Meyers