LifeStyle

STIHL Romania investeste impreuna cu dealerii in consolidarea retelei

STIHL Romania a demarat in 2015 investitii de aproximativ 850.000 de euro in reteaua sa de showroom-uri. Investitiile s-au concretizat in dotari cu sisteme de prezentare a produselor, mobilier pentru atelierele de service, semnalizare exterioara standardizata dar si in alte elemente de marketizare. Pana in prezent au fost amenajate 15 magazine de referinta pe suprafete ce depasesc fiecare 120 mp si ajung in unele cazuri pana 200 de mp.

"Ne concentram pe dezvoltarea de astfel de magazine, adevarate centre de vanzare si consultanta pentru companiile si consumatorii casnici care detin sau se gandesc sa achizitioneze motounelte. Aceste magazine sunt localizate in toata tara, cu precadere in marile orase resedinte de judet si in Bucuresti. Investitia in magazine vine cu un efort consistent atat din partea noastra, cat si de la partenerii pe care ii avem. O parte din dealerii nostri aveau deja prevazute astfel de investitii, ceea ce denota inca o data aplecarea antreprenoriala a acestora si dorinta de dezvoltare sub umbrela STIHL" declara Ioan Mezei, Director General STIHL Romania.

Noile spatii STIHL au un aspect vizual actualizat la tendintele retailului modern, dotarea din perspectiva gamei de produse este superioara standardului actual, iar spatiul dedicat motouneltelor STIHL este foarte generos.

Un alt program pe care STIHL il dezvolta intens in spatiul de service este cel de diagnoza tehnica. Investitiile in echipamentele de investigatie au fost initiate acum un an si vor continua in 2015, cumuland pana la finalul anului aproximativ 50.000 mii euro. “Pana la sfarsitul anului, 90 de ateliere STIHL din Romania vor avea echipamente IT cu soft specializat pentru service-ul modelelor de motounelte dotate cu subansamble electronice. Toate aceste reconfigurari tehnice impreuna cu respectarea planului de business, vor duce in final la volume mai mari si la afaceri durabile" declara Ioan Mezei.

Este evident ca pe piata din Romania concurenta devine din ce in ce mai puternica pe segmentul motouneltelor. Diferenta o face deja nivelul de calitate al serviciilor oferite de vanzatorii de astfel de echipamente. Alegerea unui echipament adecvat nevoilor fiecarui client tine de gradul de competenta a "omului de la raft" in cele mai multe cazuri, dar si de nivelul reputatiei in ceea ce priveste calitatea personalului din service. Toate magazinele care se vor deschise in cadrul acestui nou concept de reprezentanta STIHL in Romania vin in urma unui efort logistic, financiar, dar si al unuia educational. “Un rol important in reusita programului nostru de dezvoltare il va avea si investitia in pregatirea personalului din reteaua distribuitorilor. Aceasta pregatire va inseamna cresterea eficientei dealerilor, deci o performanta economica mai buna” adauga Ioan Mezei.

Related posts

Principiile de bază ale stilului decorativ parizian

Adina Meyers

Vanzari cu 7% mai mari în RON în anul de catalog IKEA 2009

Adina Meyers

Izolarea fonică, soluția ideală pentru relaxare deplină

Adina Meyers