LifeStyle

SIMONA a lansat Rosenthal si Versace concept boutique

Rosenthal si Versace, doua dintre cele mai puternice branduri din lume si-au reunit creativitatea pentru prima data in urma cu 20 de ani. Fiecare colectie a adus in prim plan noi simboluri si motive, pastrand insa amprenta desavarsita a casei Versace si distinctia Rosenthal.

Cu o istorie de peste 125 de ani si o colaborare stransa cu renumiti designeri si arhitecti precum Walter Gropius sau Marcello Morandini, Rosenthal reuseste sa imbine in mod perfect traditia si inovatia.

Cele mai noi colectii Rosenthal meets Versace, Asian Dream si Legend of the Dragon, au fost create sub simbolistica dragonului, avand ca surse de inspiratie arta, miturile si legendele din fascinanta lume asiatica. Acestea se regasesc in concept boutique-ul gazduit incepand de aseara de magazinul SIMONA.

“Rosenthal, un brand cu o viziune unica, se remarca prin frumusete, perfectiune si eleganta”, a declarat Simona Radulescu, proprietar boutique SIMONA. “Suntem onorati ca putem sa le oferim clientilor nostri o parte din universul magic al acestui brand. Mai mult decat atat, incepand din aceasta primavara in boutique SIMONA se vor regasi si celebrele colectii realizate in colaborare cu prestigioasa casa Versace”, a mai adaugat Simona Radulescu.

Related posts

(P) MEŞTER CARD, UNICUL CARD PENTRU MEŞTERII ADEVĂRAŢI VINE ACUM LA PRAKTIKER

Adina Meyers

Al doilea magazin Miele din București, Miele Point Dorobanți, a înregistrat vânzări de 400.000 de euro, în primul an de la deschidere

Adina Meyers

Iti doresti sa ai tenul hidratat in mod natural intreaga zi? APIVITA combina elementele naturii intr-un singur ser, pentru o hidratare in profunzime

Adina Meyers