LifeStyle

Saint-Gobain Rigips primeste trofeul Superbrands Romania pentru a doua oara consecutiv

In cadrul Galei Superbrands-Romania on Stage, Saint-Gobain Rigips a primit pentru a doua oara consecutiv trofeul Superbrands Romania, la categoria “Household & Construction”.

Superbrands Romania 2013-2014 a reunit la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, peste 100 de reprezentanti la nivel inalt ai mediului de afaceri, specialisti in branding, presa de specialitate, precum si personalitatile care au constituit Consiliul Superbrands al acestei editii.

Rigips® este singurul brand din Romania eligibil pentru statutul de Superbrand din segmentul finisajelor pe baza de ipsos si se bucura de o notorietate considerabila in randul consumatorilor.

Rigips® a primit statutul de Superbrand in baza unui riguros proces de selecție si evaluare care ia in considerare criterii precum: calitatea, increderea si diferențierea in piața. Premiul reflecta opiniile a 1,500 de consumatori romani ce au luat parte la studiul realizat pentru Superbrands Romania de catre compania internaționala de cercetare de piața IPSOS.

in cadrul procesului de evaluare, Rigips® a obținut cel mai mare punctaj la categorii precum: recunoasterea ca lider, nivelul constant al calitații, reputația excelenta, dar si inovație in mod constant si tradiția brandului pe piața din Romania.

„Prezența pentru al doilea an consecutiv pe podiumul Superbrands Romania este o recunoastere a calitații produselor noastre si a eforturilor constante facute pentru a inova si a oferi clienților nostri servicii la cele mai inalte standarde.Trofeul Superbrands Romania reprezinta o onoare pentru noi, dar si un motiv in plus pentru a ne pastra acelasi nivel ridicat de profesionalism si inovație in activitațile viitoare” a declarat dl. Constantin Hariton, directorul general al Saint Gobain Rigips.

Cartea Superbrands pentru Romania, distribuita la nivel național si international constituie, prin brandurile puternice intrate in program, un exceptional instrument de promovare a potentialului pietei romanesti, oferind o reflectare obiectiva si credibila a tendintelor pietei si a comportamentului consumatorului interesat din ce in ce mai mult de calitate si respect.

Related posts

Ghimbirul – Ingredientul Secret al lunii martie de pe platforma Electrolux

Adina Meyers

Fashion cu plante heather

Adina Meyers

Concurs: Cadouri pentru cei dragi!

Adina Meyers