LifeStyle

Robin Sharma a sustinut evenimentul de business al anului 2015, la Bucuresti: ”Poti sa iti dai seama cat de mult ai progresat prin numarul celor care te critica si te invidiaza”

Peste 1.400 de persoane au aplaudat frenetic, minute in sir, intrarea pe scena a celui care a reusit, prin exemplul personal si prin invataturile transmise, sa aduca sute de companii din intreaga lume pe un singur drum: cel al succesului si al prosperitatii: Robin Sharma.

Autor al bestseller-ului „Lider fara functie” si un respectat expert international in domeniul leadershipului, Robin Sharma a prezentat publicului roman intrumentele si tacticile necesare pentru ca fiecare dintre cei prezenti in sala sa poata deveni un lider in domeniul in care activeaza, indiferent de pozitia ierarhica pe care o are in compania din care face parte.

„Condu acolo unde te afli”, i-a indrumat Sharma pe cei care au venit sa il vada pe 17 septembrie, la Alexander Hotel, din Bucuresti. Pentru ca „puterea adevarata vine dintr-o minte educata si un caracter pe masura, si mai putin din functia care e trecuta pe cartea de vizita”, a continuat Sharma.

Robin Sharma a explicat audientei ca pentru a masura succesul de care ne bucuram e bine sa tinem cont de numarul persoanelor care ne invidiaza; cu cate sunt mai multe, cu atat progresul nostru este mai mare. Iar conceptul de a avea o viata usoara e unul depasit in societatea moderna in care ne aflam. In schimb, o viata plina de situatii inconfortabile, care ne scot din zona de confort, este o viata extraordinara catre care ar trebui sa aspiram cu totii.

De-a lungul celor 3 ore ale prezentarii sale, Sharma a dezvaluit noi tehnici si ritualuri utile fiecarui individ pentru a face o diferenta in aceasta lume, pentru a deveni un exemplu demn de urmat de catre predecesorii sai. Si pentru ca orice ritual impune si o rutina pentru a-si demonstra eficienta, Robin Sharma recomanda o perioada de 66 de zile, in care e necesar a practica, zilnic, orice ritual nou pe care dorim sa ni-l insusim. Din cea de a 67a zi, ritualul devine un obicei firesc al vietii si inceteaza sa mai fie o povara.

Discursului lui Robin Sharma a reprezentat un moment de introspectie personala, care, pe scurt, se rezuma la o singura intrebare sugerata de Robin Sharma: ”Ce ar spune copilul care ai fost despre adultul care ai devenit?”

Ziua de 17 septembrie 2015 a fost una plina de vorbitori de calibru, care au urcat pe aceeasi scena cu Robin Sharma si au impartasit celor prezenti, experientele, succesele, dar si greselile facute in cariera lor, de-a lungul anilor.

In deschiderea evenimentului, trupa Drum Café a a fost responsabila cu buna dispozitie, energizand invitatii cu un moment interactiv de percutie, iar apoi au urmat discursurile motivationale despre leadership ale antreprenorilor romani de succes: Dragos Sarbu (CEO Flanco), Dan Ostahie (CEO Altex), Adrian Irimescu (CEO imobiliare.ro), Mihaela Reese (experta in executive coaching), Andy Szekely (initiatorul Fundației Alpha Leadership), Bogdan Comanescu (fondatorul Accelera) si Andrei Rosu (romanul care a intrat in Cartea Recordurilor dupa ce a alergat 7 maratoane si 7 ultramaratoane pe 7 continente), care a pornit apoi intr-o cursa de alergat demonstrativa cu invitatii la eveniment ce au dorit sa-l aiba drept partener de jogging pe romanul care a devenit o sursa de mandrie si de inspiratie pentru fiecare dintre noi.

Gazdele evenimentului au fost Dragos Bucurenci si Ioana Marcu (Orange Romania).

Conferinta Best performance tactics for success a fost organizat de Anca Pascu, CEO Diamond Experience, si a fost sponsorizat de ALTEX, FLANCO si ACCENTURE.

Parteneri: TVR, Romania Libera, Academia Catavencu, Casa mea, Caminul, Agerpres, Business Review, AmCham Romania, Business24, ziare.com, qmagazine.ro, calendarevenimente.ro, 9am.ro, romania-insider.com, citycompass.ro, business-adviser.ro, managerexpress.ro, manager.ro, thetrends.ro, eva.ro, ele.ro, leadershub.ro, stephanadrian.ro, talentkeepers.com, desprespa.ro, accelera.ro, aisucces.ro, andreearaicu.ro, revista Cariere, Happy Tour, Netopia Mobil pay, Avocatura, Khastalia