LifeStyle

Rezultatele anului de catalog IKEA 2010

Peste 10 milioane de produse IKEA au ajuns in casele romanilor, dupa ce aproximativ 2,5 milioane de persoane au vizitat magazinul din Baneasa in perioada de referinta.

Valoarea vanzarilor a scazut cu 13% faţa de anul precedent de catalog (1 septembrie 2008 – 31 august 2009). Aproximativ 60% din produsele vandute de magazinului IKEA intre 1 septembrie 2009 şi 31 august 2010 au fost produse de mobilier, restul insemnand produse de accesorii şi decoraţiuni. Cea mai vanduta familie de produse de mobilier a fost FAKTUM (corpuri de bucatarie) cu peste 34.000 de bucati, iar cea mai vanduta familie de decoratiuni a fost IKEA 365+ (tigai, oale, borcane, ustensile de bucatarie), cu peste 189.000 de bucati.

Zona de ”Accesorii si decoratiuni”, de la parterul magazinului a fost reorganizata in perioada 7 iunie – 30 august. ”Ne straduim sa le oferim vizitatorilor o experienta mereu noua si plina de inspiratie atunci cand isi fac cumparaturile in magazinul nostru. Vrem ca atat vizitatorii noi cat si cei care ne cunosc deja sa gaseasca usor ceea ce cauta si sa plece tot timpul din magazinul IKEA cu idei noi pentru acasa. Cu atat mai mult in actualul context economic, in care a devenit tot mai important sa tinem pasul cu realitatea vietii celor mai multi oameni, cu vise si sperante mai mari decat veniturile materiale”, a spus Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA Romania.

Numarul angajatilor magazinului IKEA in anul de catalog 2010 este de aproximativ 450 de persoane, dintre care 55% sunt femei, iar 95% sunt angajati pe perioada nedeterminata. 71% dintre angajati lucreaza la magazinul IKEA de peste 2 ani, iar media de varsta in companie este de 31 de ani.

 ”Cel mai bun raport calitate-pret este, in perioada curenta, mai important ca oricand. Iar angajatii din echipa IKEA au rolul cel mai important in atingerea acestui obiectiv. Am contribuit si vom contribui in continuare la creare unei vieti mai bune pentru cat mai multi oameni, incepand cu clientii si angajatii nostri, oferindu-le produse functionale si de calitate preturi cat mai accesibile. Faptul ca am reusit sa reducem preturile cu 12% in medie pe toata gama de produse a magazinului incepand de la 1 septembrie 2010, inseamna un nou pas in misiunea noastra de a fi alaturi de cei mai multi oameni. Ne dorim ca in anul urmator si mai multi romani sa-si doreasca si sa-si permita sa-si faca cumparaturile de la IKEA”, a spus Cornel Oprisan, Retail Manager IKEA Romania.

Responsabilitatea fata de oameni si fata de mediu inseamna mai multe resurse economisite. Grija fata de resurse este principiul de baza al modului de lucru al IKEA inca de la inceputurile sale, din regiunea saraca Småland, din Suedia. Retragerea sacoselor de plastic si introducerea celor de hartie la casele de marcat (1 septembrie 2009), retragerea becurilor conventionale de la vanzare si promovarea becurilor economice au fost apreciate de clientii magazinului din Baneasa. In punctul de colectare a bateriilor si a becurilor uzate, creat la 20 aprilie 2010, vizitatorii au adus peste 15.000 de baterii si peste 8.000 de becuri, pana la incheierea anului de catalog IKEA 2010.

Related posts

Travel trends: care sunt orasele brazilieze care vor gazdui Campionatul Mondial de Fotbal 2014?

Adina Meyers

Franke aduce un plus de rafinament în bucătărie prin lansarea hotei Up&Down

Adina Meyers

Lindab Romania a semnat trei contracte importante in a doua parte a anului

Adina Meyers