Reteaua de magazine Lem’s a incheiat 2014 cu o cifra de afaceri in crestere cu 10% fata de anul precedent. Afacerile retelei s-au ridicat la 255 milioane lei.
„Intr-o piata care stagneaza, cresterile unora dintre jucatori, printre care suntem si noi, sunt practic redistribuiri ale cotelor de piata detinute de ceilalti. 2014 a fost un an asa cum ne-am asteptat: consumul a crescut modic, cu 1-2%. Noi am reusit o crestere de doua cifre prin mentinerea interesului fata de clientii din zona premium, dar si datorita orientarii productiei catre modele noi din segmentul economic” declara Alexandru Rizea, Director General Lemet.
In 2015 Lem’s isi continua strategia de dezvoltare a retelei la nivelul intregii tari, dupa ce anul trecut au fost deschise 4 noi magazine a caror suprafata insumata depaseste 6.000 de mp. Dintre acestia 2.000 mp sunt doar in Bucuresti, capitala insumand acum peste 5.000 de mp de showroom de mobilier Lem’s.
“Din 2009 noi am investit permanent in reteaua Lem’s. Valoarea totala a investitiilor din ultimii cinci ani in magazine este de aproximativ 50 milioane lei. Sunt investitii realizate in concordanta cu dezvoltarea tendintelor de consum ale romanilor. Am dorit sa dezvoltam reteaua de magazine Lem’s in toata tara la standarde noi, iar acum suntem prezenti in aceasta configuratie in aproape toate judetele tarii” adauga Alexandru Rizea.
Anul trecut Lem’s a demarat proiectul unei noi fabrici pe platforma de la Brebu. Acesta se va finaliza in a doua parte a acestui an. In noua fabrica se vor dezvolta produse din lemn masiv: mese, scaune etc. Aceasta investitie se ridica la aproximativ 5 milioane de euro si este sustinuta partial prin accesarea de fonduri europene.
“Dezvoltarea unei facilitati de productie era necesara pentru a completa gama de produse in magazinele Lem’s. Noi am diversificat de la an la an gamele de produse, atat pe orizontala, cat si pe verticala. Avem mai multe optiuni pentru fiecare nivel de pret si de asteptari, incepand cu gama economic, pana la mobila din gama premium. Productia de mobilier din lemn masiv marcheaza o noua etapa in dezvoltarea armonioasa a fabricii Lemet si a brandului sau de retail Lem’s. Acesta este un proces continuu daca ne uitam in urma, din 2009 si pana in prezent oferta noastra s-a apreciat de la aproximativ 900 de corpuri de mobilier, la peste 10.000” spune Alexandru Rizea.
Pentru 2015, strategia de dezvoltare a Lem’s include un facelift pentru o serie de magazine din retea. Aceste spatii vor ajunge astfel la standardele necesare pentru expunerea numeroaselor game de produse Lem’s, care nu se regaseau in oferta noastra in urma cu cativa ani.
“Proiectul de ridicare a standardului vizual si de crestere a suprafetelor magazinelor noastre este in plina desfasurare. Este o prioritate, dat fiind ca avem nevoie de spatii generoase pentru prezentarea ofertei noastre de produse, cu impact direct in vanzari. Ne asteptam in 2015 la o crestere care sa se situeze tot in jurul a 10 procente” adauga Adrian Rizea, Director Comercial Lemet.
LEM’S: Mobilier in rate fara dobanda
LEM’S ofera clientilor un plan de achizitie in 10 rate fara dobanda prin intermediul CEB (Card Avantaj), Raiffeisen, BCR, Banca Transilvania, BRD, Garanti, Bancpost cat si servicii de finantare a produselor direct in magazine prin UniCredit Consumer Financing IFN.