Mihaela Damian, fondatoare MD Architecture & Design, cunoscuta pentru finisajele interioare din perle, isi pune pentru prima data in valoare talentul si creativitatea in visual merchandising prin amenajarea celei mai noi vitrine MADISON absolute beauty, cu tema “Lavender Culture 2015”. Clientii pot admira, pana pe 15 septembrie, farmecul unui colt din Provence, cu baloti de fan, o usa provensala si multe flori de lavanda, chiar in vitrina celei mai exclusiviste parfumerii din centrul Capitalei.
“Ideea colaborarii cu MADISON a aparut spontan, fiind primul meu proiect in zona de amenajare a unei vitrine de magazin. Desi initial tema proiectului era alta, m-am lasat inspirata de sezonul lavandei din Provence si am pus bazele unui concept nou, prin care sa le aratam oamenilor o mica parte din sufletul unei regiuni dominata de miresmele campurilor de lavanda. Colaborarea cu MADISON este una dintre cele mai placute experiente, unde am simtit sprijinul unei adevarate familii si in acelasi timp, rigurozitatea unor profesionisti. In perioada urmatoare, pregatim alte doua proiecte extrem de interesante, insa deocamdata detaliile raman ascunse”, a declarat Mihaela Damian, arhitect si designer interior.
“Am inceput sa lucram cu Mihaela Damian, o fire extrem de versatila si deschisa, plecand de la propunerea ei de a continua traditia vitrinelor MADISON cu un nou concept, care are la baza lavanda. Astfel, am creat propria noastra poveste cu parfum de Provence, mai ales ca in magazin este disponibila o gama variata de produse pe baza de lavanda, iar uleiul de lavanda este foarte cautat in industria parfumurilor si cosmeticelor. Astfel, ne dorim ca prin tema “Lavender Culture 2015” sa surprindem atmosfera provensala si parfumul imbietor al lavandei”, a declarat Madeleine Florescu, Owner MADISON – luxury perfumery.
Pe langa timpul acordat proiectelor unice si neconventionale, Mihaela Damian este pasionata de gradinarit, avand chiar propria sa cultura de lavanda. Pentru a-si urma pasiunea, arhitecta a petrecut cateva zile la o ferma din Provence, unde a invatat cum sa cultive si cum sa foloseasca lavanda. Asadar, “Lavender Culture 2015” reprezinta o provocare, fiind primul pas in decorarea vitrinelor, dar in acelasi timp este un concept construit din pasiune, incredere si multa munca.