Liviu Balint, unul dintre cei 2 finalisti ai editiei a 5a Masterchef, a semnat un contract prin care este desemnat brand ambasadorul companiei croate Podravka. Este probabil primul concurent Masterchef care a facut acest pas important in cariera, iar faptul ca a fost ales de brandurile Vegeta (baza pentru mancaruri) si Eva (conserve peste) sa le reprezinte, i se datoreaza atat talentului culinar, cat si charismei.
“Suntem siguri ca tanarul chef va reprezenta foarte bine noul concept „Gateste Liber” pe care ne dorim sa il promovam. Ne place mancarea cu gust si prezentarea de nota zece, dar apreciem totodata creativitatea si inovatia, iar Liviu este persoana cea mai potrivita care sa ne sustina ideile.” (Cristina Ghiurluc, Marketing Director Podravka Romania)
“Sunt un nonconformist, imi place sa ma joc cu retetele si sa-mi folosesc imaginatia, iar semnatura mea este pasiunea pentru mancare si dragostea in bucate. Ca bucatar apreciez importanta ingredientelor de calitate, iar Eva si Vegeta sunt doua dintre brand-urile mele preferate. Ma regasesc in valorile pe care le promoveaza si pana si mustata mea este compatibila cu imaginea brandului!” J (Chef Liviu Balint)
“Asocierea cu Liviu Balint – top of mind in brainstorming-urile agentiei – este unul dintre ingredientele succesului Podravka Romania care va duce imaginea companiei si a brandurilor sale la un alt nivel. Personalitatea lui Liviu se muleaza perfect pe valorile Podravka, iar profesionalismul si carisma lui ne-au determinat sa il propunem drept brand ambasador. Avem incredere ca va fi o colaborare de succes si suntem nerabdatori sa demaram impreuna seria de proiecte indraznete planificate in acest an!” (Mihaela Petrovan, Director General More Than Pub)
Istoria companiei Podravka incepe in anul 1934, cand fratii Wolf au pus bazele primului atelier de procesare a fructelor intr-un mic orasel din Croatia, Koprivnica. Ceea ce au inceput ei, de-a lungul timpului s-a dezvoltat intr-una dintre cele mai mari firme din industria alimentara a Europei Centrale si de Est. Astazi grupul Podravka are peste 6000 angajati si este cunoscut in peste 40 de tari de pe 5 continente ale lumii. Vegeta, adaosul universal pentru mancare, este cea mai cunoscuta marca a companiei Podravka, fiind denumita si „cea mai buna creatie croata”.