LifeStyle

”LIKE pentru o scoala AdePlast”

Da Like pentru ca Adeplast sa-ti reconditioneze scoala

Desi vorbim rar despre implicarea noastra in zona sociala, avem proiecte, ne asumam responsabilitati sociale in toate colturile tarii.

Acum insa a venit vremea ca AdePlast sa faca public un astfel de program, si nu pentru ca ne-am schimbat filozofia in ceea ce priveste comunicarea. De aceasta data trebuie sa comunicam programul ”Like pentru o scoala AdePlast”,  pentru ca cei care pot beneficia de ajutorul nostru sa afle de intentia noastra si sa se implice activ in bunastarea comunitatii lor.

Provocarea Holcim: ieri terenul de sport, azi scoala AdePlast

Am acceptat o provocare din partea celor de la Holcim si ne-am asumat sprijinirea a trei scoli, cate una in fiecare judet unde se afla platformele noastre industriale: Prahova, Bihor si Neamt. Selectia scolilor se va face printr-un concurs pe Facebook. Astfel, scolile vor putea fi inscrise in competitie de catre elevi, profesori sau parinti, iar scoala care va primi cel mai mare numar de aprecieri („LIKE”) va fi premiata de AdePlast prin constructia, reconstructia sau renovarea unui element principal (ex. aplicarea unui termosistem profesional, renovarea integrala a unui corp de cladire, constructia unui teren de sport etc.). Ne dorim sa implicam comunitatile locale, sa facem constienti pe cat mai multi oameni de faptul ca pot face bine cu putin, doar sa la pese, sa se implice.

S-a dat drumul la ”LIKE-uri”

Pe 1 iulie au inceput inscrierile pentru concursul "LIKE pentru scoala AdePlast". Inscrierile se fac pe pagina de Facebook a AdePlast unde vor fi postate povestile si fotografiile scolilor care trebuie reconditionate.  Scoala cu cele mai multe voturi (LIKE-uri) va fi desemnata castigatoare la finele lui 2015. In functie de aprobarile obtinute, Adeplast doreste sa inceapa lucrarile pentru renovare la inceputul lui 2016.

AdePlast isi provoaca la responsabilitate sociala competitorii

AdePlast este lider de piata in mai multe domenii de activitate. Implicarea noastra intr-un proiect social care are la baza ideea de stimulare a educatiei in randul tinerilor romani, speram sa miste intreaga piata; efortul uman in acest sens sa se regaseasca si la alti competitori de-ai nostri.

Stim cu totii ca in sectorul constructiilor sunt companii puternice care ar putea sa faca mult bine, chiar si cu o implicare minima. Mai mult, noi spunem ca nu esti o companie romaneasca demna si nu meriti sa ai produse achizitionate de romani, daca nu te implici social in Romania.

Vrem sa monitorizam si sa convingem companiile din zona constructiilor, pe cele care fac profit, sa returneze ceva si comunitatilor unde-si desfasoara activitatea. Fiecare manager sau antreprenor isi face treaba doar pe jumatate daca nu are in vedere si aceasta componenta. Responsabilitatea sociala trebuie sa devina o prioritate pentru orice manager sau antreprenor din Romania. Pentru asta trebuie ca acesti oameni sa constientizeze intai aceasta realitate si sa o includa constant in planurile lor de business.

 

 

 

Related posts

Franke recomanda „Confesiuni din bucatarie” de Anthony Bourdain

Adina Meyers

Bramac România finalizează procedurile de preluare a fabricii de ţiglă din beton Elpreco

Adina Meyers

Patru manifestări cunoscute publicului au încheiat primul semestru expozițional 2019 al ROMEXPO

Adina Meyers