In cadrul acesteia vor fi distribuite in intreaga tara peste 500.000 de brosuri informative gratuite. Materialul ofera informatii de baza cu privire la asigurarile de locuinte, fie acestea obligatorii sau facultative. „GHIDUL SIGURANTEI CASEI TALE” va ajunge in Bucuresti si in principalele orase din tara.
Promoteri dedicati vor distribui brosurile in principalele centre comerciale din tara, iar GHIDUL va ajunge la publicul larg si prin intermediul cotidianului Romania Liberă. De asemenea, cei care trec pragul partenerilor de la Casara vor afla nu doar cum pot sa isi infrumuseteze caminul, ci si cum pot sa si-l protejeze. Totodata, reteaua Plafar este sustinator al campaniei si distribuie brosura pe toata durata proiectului.
Campania este sustinuta de companiile: ASIROM VIG, GROUPAMA, OMNIASIG VIG, UNIQA Asigurari, GENERALI Romania, CITY Insurance, EUROINS, GRAWE Romania Asigurare, alaturi de PIRAEUS Insurance Broker, Asigura.ro si OTTO Broker.
Proiectul se derulează cu sprijinul EUROPA FM, care va difuza spotul audio al acestuia, acoperirea media fiind asigurata si de partenerii wall-street.ro, 9am.ro, casamea.ro şi asigurarealocuintelor.ro.
Declaratiile organizatorilor si partenerilor campaniei:
Daniel TUDOR, Presedinte, CSA
„Expunerea semnificativa a locuintelor din Romania la riscurile de dezastre naturale, precum si gradul insuficient de cuprindere in asigurare a fondului locativ, impun continuarea demersurilor de popularizare a mecanismelor si formelor de protectie pe care piata de asigurari le-a dezvoltat. Comisia de Supraveghere a Asigurarilor va continua sa sustina promovarea produselor de asigurare a locuintelor, considerand ca acestea trebuie sa puna accent pe informarea corecta a publicului si pe transparenta totala in ceea ce priveste serviciile oferite de piata de asigurari.”
Remi VRIGNAUD, Presedinte, UNSAR
„Aparitia acestei brosuri face parte din demersurile constante facute de piata asigurarilor pentru o informare corecta si completa a detinatorilor de locuinte in legatură cu necesitatea protectiei acestora prin polita de asigurare. UNSAR se alatura acestor demersuri prin contributia membrilor ei la realizarea acestui material.”
Aurelia CRISTEA, Director General, PAID
“Tinand cont de actualul context social si economic, rolul PAID in Romania este in mod evident foarte important si acest lucru va fi treptat constientizat de fiecare dintre proprietarii de locuinte. Insa, eforturile noastre de a obtine un contract de reasigurare cat mai avantajos, de a incheia parteneriate strategice care sa ajute proiectul si alte asemenea initiative, trebuie dublate de un demers constant de educare si informare a publicului larg in vederea incheierii unei polite de asigurare pentru locuinta detinuta. Din acest motiv am sustinut inca de la prima editie campaniile initiate de APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor in directia promovarii asigurarilor de locuinta si ne vom implica de cate ori va fi nevoie in astfel de actiuni de comunicare.”
Alexandru CIUNCAN, Secretar General, APPA
„Continuam seria campaniilor nationale de educare in asigurari si, totodata, facem tot posibilul pentru ca acestea sa se deruleze in concordanta cu nevoile actuale ale publicului. Astfel, in contextul recentelor modificari legislative, am considerat ca acum este un moment foarte bun pentru a aduce publicului larg un plus de informatie cu privire la asigurarile de locuinta, obligatorii si facultative.”