LifeStyle

Grupul VELUX aniverseaza 75 de ani cu rezultate record

Anul 2015 a adus performanta, atat din punct de vedere al cifrei de afaceri, cat si din punctul de vedre al profitului. Focusul pentru anul 2016 va fi pe cresterea afacerii noastre principale.

Grupul VELUX a raportat un rezultat record pentru anul 2015, care se reflecta in dezvoltarea pozitiva a operatiunilor sale.

„Deoarece aniversam 75 de ani, aceasta performanta foarte buna demonstreaza angajamentul nostru fata de dezvoltarea afacerii noastre. Vedem clienti cu putere mai mare de cumparare, care ne cer din ce in ce mai mult produse mai sofisticate. Continuam procesul de internalizare a productiei si a sistemelor logistice, ceea ce ne face si mai eficienti,” a declarat CEO-ul Grupului VELUX Jørgen Tang Jensen.

Acesta a continuat: „In ansamblu, Grupul VELUX a avut o dezvoltare foarte satisfacatoare in anul 2015, cu o crestere a cifrei de afaceri si o buna dezvoltare a operatiunilor”.

Agilitate si pregatire

Grupul VELUX detine companii de vanzare in 40 de tari; iar imaginea generala a cresterii se regaseste in fiecare tara, desi variaza de la o tara la alta. Grupul experimenteaza o dezvoltare pozitiva in sectorul general al constructiilor.

„Intr-o societate, volatilitatea se traduce printr-un focus mai mic pe proiectele gandite pe termen lung. Pe de alta parte, ne concentram pe agilitate si pregatire, astfel incat sa putem reactiona rapid cand oportunitatile apar. Si, bine-inteles, ne concentram foarte mult atentia la inovatiile pe care le pregatim,” explica Jørgen Tang Jensen.

Inovatia este motorul cresterii

In mod particular, Grupul VELUX vede potential in inovatoarele Luminatoare Modulare VELUX. Aceste produse sunt, de fapt, module standardizate de ferestre de mansarda care pot fi montate in cladiri industriale, comerciale si educationale sau in hoteluri sau centre de conferinte.

Primele actiuni legate de aceste produse au demarat in 2009, iar in prezent luminatoarele modulare se vand in opt piete europene, in China si in SUA. Se asteapta o cerere mare pentru aceste produse, dar si o expansiune catre mai multe piete.

Rulourile si celelalte accesorii reprezinta o alta categorie de produse care se va dezvolta si pentru care colaborarile s-au dovedit un succes – ne referim aici la cea mai recenta colaborare cu Disney pentru colectia Star Wars and VELUX Galactic Night Collection.

Asteptari pentru 2016

Grupul VELUX are asteptari pozitive pentru anul 2016, in ciuda anumitor conditii geopolitice care ar putea afecta cresterea financiara pe aceste piete.

„Am inceput bine anul 2016, iar focusul nostru principal este sa dezvoltam afacerea noastra principala. Continuam sa avem in vedere si cresterea eficientei si asigurarea competitivitatii globale. Astazi, avem o gama completa de produse prin care putem sa raspundem cererilor pentru anul 2020, dar in continuare vedem tendintele in piata ale clientilor nostri care doresc functionalitate si un grad inalt de calitate,” a declarat Jørgen Tang-Jensen. Conceptele de renovare care creeaza locuinte mai bune in termeni de eficienta energetica si climat interior ar putea trasa dezvoltarea pietelor si ar putea actiona ca un catalizator financiar pentru economiile europene. Grupul VELUX doreste foarte mult sa sustina aceasta dezvoltare si va lansa al 26-lea proiect demonstrativ – renovarea unei cladiri dintr-un complex de locuinte sociale din Bruxelles. Obiectivul nostru este de a demonstra ca reducerea emisiilor de carbon ale cladirilor se poate realiza cu un buget modest si rezonabil. Consiliul local a decis sa renoveze alte 84 de cladiri conform modelului VELUX, ceea ce se poate replica in toate tarile europene. Sunt, de asemenea, factori care ar putea infrana dezvoltarea pozitiva preconizata a pietei. “Marea Britanie se va confrunta cu un referendum cu privire la apartenenta la UE. Acest fapt ar putea crea incertitudini printre companii si consumatori. In acelasi timp, acordul Schengen este supus presiunilor, un rezultat posibil putand fi o limitare a miscarii libere prin Europa, ceea ce ar putea avea efect negativ asupra costurilor si eficientei pentru companiile internationale precum Grupul VELUX,” a concluzionat Jørgen Tang-Jensen.

Related posts

Compania IKEA anunta un nou Retail Manager pentru IKEA South East Europe

Adina Meyers

Târgul de Cadouri de Paște reÎnvie Tradiția Produselor Tradiționale Create de Meșteri și Artizani Români

Adina Meyers

5 lucruri pe care sa le verifici cand mergi sa vizionezi un apartament

Adina Meyers