LifeStyle

Genoveva Hossu, decoratorul scenelor Business Days 2014

Genoveva Hossu traieste cu pasiune fiecare proiect in care este implicata. Viziunea sa de decorator de interior aduce culoare, personalitate si energie fiecarui spatiu, lucru care se muta pe scenele Business Days din acest an, dupa ce, anul trecut, a dat un nou suflu scenei TEDx Cluj.

Genoveva Hossu: Pentru Business Days m-am gandit sa aprofundam atitudinea prietenoasa fata de participanti, punand accent pe elementele de decor si de design, pentru ca aceasta este menirea mea: sa dau viata obiectelor. intregul concept pe care-l propun are la baza ideea de a imbina educatia (prin carti) si inovatia (prin design si abordare). Astfel, am creat un decor inedit pentru toate conferintele Business Days 2014, decorul urmand a fi replicat in toate locatiile (Cluj, Timisoara, Bucuresti, Iasi).”

Scena consta, practic, intr-o biblioteca si multe carti cu pagini albe, nescrise, tocmai pentru a putea face loc ideilor, exprimarilor tuturor. Ca element de noutate, fototapetul propus pentru decorul scenei este o creatie proprie Genoveva Hossu. Peretele din spatele scenei cuprinde un fototapet mare, de 14,5 m x h 4,5 m, care imita o biblioteca si inlocuieste intr-o maniera inovatoare si mult mai eleganta bannerele clasice. Vom genera o vizibilitate mai mare pentru sponsori si un impact vizual placut pentru participanti, care vor putea identifica specificul acestui eveniment si prin detaliile de decor”, mai spune Genoveva Hossu.

Feedback-ul speakerilor confirma inovatia mediului de business din Romania si prin decor. inteleg ca e cea mai mare sala de conferinte din oras (n.red. Complex Senator& Expovest, Timisoara) si, desi sunt speaker Business Days de ceva timp, ma impresioneaza modul inedit in care scena este decorata, intrucat, la aceasta editie, Business Days are un decorator: Genoveva Hossu. Ne-a surprins placut cu o biblioteca uriasa simulata, in rafturile careia troneaza cativa parteneri importanti Business Days, cu scena generoasa si cu scaunele pe care stau speakerii – desi aparent par SF, stiu ca sunt foarte comode, oricat s-ar indoi unii la prima vedere.” Amalia Sterescu, Senior Business Consultant Outsourcing.

Eusebiu Burcas (fondatorul Burcash, program independent de educatie financiara) considera ca scena a influentat energia creativa a speakerilor.

Pe langa decorul scenei, Genoveva Hossu a pregatit si zona de matchmaking, care a stimulat interactiunea celor peste 1.000 de participanti. Atmosfera a fost plina de energie pozitiva, dorinta de cunoastere fiind la fiecare pas, iar decorul cred ca a sporit acest interes pentru networking creativ. sevaletele folosite ca suport pentru directionarea participantilor catre workshopuri, alaturi de mesele discrete si scaunele Flux, au oferit o amprenta autentica evenimentului”, apreciaza decoratorul Genoveva Hossu.

Dupa Timisoara (evenimentul s-a derulat in perioada 2-3 aprilie), decorul Business Days va fi replicat in Cluj-Napoca (9-10 iulie), Iasi (1-2 octombrie) si Bucuresti (10-11 decembrie).

Related posts

WeContent, conferința anului în content marketing, va avea loc în perioada 7-8 noiembrie în București

Adina Meyers

Idei de amenajare interioară de la arhitecții din „Visuri la cheie”

Adina Meyers

Pentru copii: Periuta electrica de dinti – Sonicare for Kids de la Philips

Adina Meyers