LifeStyle

Floria.ro creste cu 40%, la 1.05 milioane euro in 2015

Floria.ro, divizia online a grupului Floria, a inregistrat in 2015 vanzari de flori in valoare de 1.05 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de anul 2014 si isi consolideaza astfel pozitia de lider al pietei florariilor online.

La nivelul intregului Grup Floria, vanzarile de flori au atins anul trecut 1,8 milioane de euro, cu 80% peste nivelul din 2014. Divizia online a generat 58% din valoarea vanzarilor.

Pe langa cresterea cu 40% a diviziei online, motoarele cresterii au fost vanzarile de flori catre segmentul corporate si comenzi speciale pentru evenimente personale sau de afaceri, precum si deschiderea celor doua florarii din str. Ion Campineanu nr. 22 si Piata Dorobanti.

2015 a fost cel mai bun an pentru dinamica Floria, atat in zona de online, unde am crescut intensiv cu 40%, cu mult peste cresterea pietei de vanzari online de flori, dar si in zona offline, prin extinderea realizata in urma investitiilor in cele doua florarii deschise in martie si noiembrie” -declara Marina Popescu, Director General Floria.ro.

Comanda medie pe Floria.ro continua sa creasca

In 2015, valoarea medie a unei comenzi livrate prin Floria.ro a fost de 228 lei, cu 8% mai mare fata de anul anterior, cand s-a situat la 210 lei. Din estimarile Floria.ro, valoarea medie a unei comenzi online de flori in Romania se situeaza la 170 lei.

Valoarea medie a comenzii prin Floria.ro a crescut in ultimii ani, din doua cauze cheie. Pe de-o parte este o consecinta a pozitionarii noastre, a adresarii catre un public rafinat, interesat de design floral si servicii prompte, cum este livrarea in 2 ore de la finalizarea comenzii. Pe de alta parte, introducerea conceptelor de buchete, a produselor speciale, cu poveste, a contribuit intr-o masura semnificativa. Faptul ca prin modul de livrare cream experiente memorabile destinatarilor buchetelor noastre este un factor care ne diferentiaza si contribuie la a avea o comanda medie cu aproape 30% mai mare decat valoarea medie estimata din piata online din Romania” –adauga Marina Popescu.

Ca si anii trecuti, livrarile in Bucuresti au reprezintat 50% din total. In provincie, orasele in care se livreaza cele mai multe flori prin Floria.ro sunt Constanta, Ploiesti, Iasi, Brasov, Timisoara, Cluj Napoca si Craiova.

Cel mai comandat produs pe Floria.ro in 2015 a fost “Aranjament floral cu dantela”, in timp ce produsul –concept Cucereste-o, prin care se livreaza 101 trandafiri la intervale diverse de timp, are cea mai mare reprezentare din perspectiva valorica in vanzari.

Plata cu cardul la 84% din comenzi

Plata prin card ramane modalitatea de plata preferata de clientii Floria.ro, 84% dintre comenzi fiind achitate astfel. Procentul a crescut de la 75% in 2014.

In 2015 Floria.ro si-a diversificat modalitatile de plata prin introducerea optiunilor de plata prin Bitcoin, ramburs pentru Bucuresti, numerar prin reteaua Payzone si prin Vodafone M-pesa. Insa plata prin card ramane cea mai populara optiune, pentru ca are cel mai scurt timp pana la confirmarea comenzii. Majoritatea clientilor isi doresc ca livrarea sa aiba loc cat mai repede, iar faptul ca prin Floria.ro livrarea se realizeaza in 2 ore de la confirmarea platii, catre orice destinatie din tara, reprezinta un avantaj competitiv considerabil al nostru” mai spune Marina Popescu. 

Related posts

Începe CONSTRUCT – AMBIENT EXPO – o manifestare de top pentru domeniul construcţiilor și amenajărilor interioare

Adina Meyers

Interior în stil etnic: o explozie de culori

Adina Meyers

Cum se utilizează un defibrilator cardiac?

Adina Meyers