LifeStyle

Fabryo lanseaza campania integrata “savana culoare”, de promovare a culorii in redecorare

Savana le face utilizatorilor alegerea uşoara, recomandandu-le cele mai frumoase   nuante ale sezonului 2010.

Bucureşti, 13 mai 2010Fabryo Corporation, cel mai mare producator de lacuri şi vopsele decorative din Romania, deruleaza incepand cu 15 mai o campanie integrata de comunicare, prin care invita utilizatorii sa descopere universul culorilor Savana. Campania aduce in prim-plan vopseaua superlavabila colorata pentru interior Savana şi finisajul de lux Savana SIDEF şi beneficiaza de sustinere integrata: TV, internet, presa scrisa, OOH şi on trade.

“Fabryo detine in acest moment cea mai extinsa retea de colorare din tara, cu un sistem performant de colorare; cele 600 de maşini de nuantat din magazinele partenere reprezinta o parte importanta a investitiilor in piata, peste 150 fiind instalate in acest an”, declara Aliz Kosza, Director General Executiv Fabryo Corporation. “Prin campania “Savana Culoare”, vizam o creştere de minimum 20% in categoria de color-mixuri Savana.”

Utilizatorii şi constructorii au la dispozitie peste 1000 de nuante de vopsea, care pot fi obtinute folosind sistemul computerizat de colorare Savana, aflat in 600 de puncte, in magazinele de specialitate partenere. Savana recomanda Culorile Anului 2010, o gama compusa din cele mai expresive zece culori din paletarul Savana, alese cu atentie de designeri şi artişti pentru a crea o atmosfera relaxanta şi optimista in fiecare casa. Roşu Burgund, Roşu Savana, Perfect Orange, Gri Otel, Albastru Indigo, Vanilla Crem, Liliac Proaspat, Verde Fistic, Secret Rose şi Galben Floarea Soarelui sunt nuantele care formeaza colectia Savana 2010.

“Am ales sa aducem culoarea in atentia utilizatorilor, pe de o parte pentru ca este un element esential in zugravirea unei locuinte, pe de alta parte pentru ca am avut in vedere potentialul pe care il are acest segment de business in consolidarea brandului Savana, care a inregistrat o creştere medie de peste 25% de la an la an, caştigand notorietate şi cota de piata”, declara Ştefan Teodorescu, Director de Marketing Fabryo.

”Am plecat de la personalitatea marcii Savana, care este dinamica şi inovatoare şi am creat o campanie complexa in jurul culorilor şi design-ului expresiv”, declara Robert Tiderle, General Manager Papaya Advertising. “Mesajul pe care trebuie sa il retina utilizatorul este ca Savana iti face alegerea uşoara şi iti aduce cat mai aproape cele mai bune solutii decorative.”

Un instrument important in desfaşurarea campaniei il reprezinta site-ul dedicat www.savanaculoare.ro. Aici, utilizatorii pot accesa informatii utile despre culori, tendintele deco şi produsele Savana şi au posibilitatea sa aleaga nuanta dorita din paletarul electronic, sa calculeze pretul, sau sa identifice cel mai apropiat centru de colorare Savana, de unde pot cumpara vopseaua in nuanta preferata.

Codurile de culoare corespunzatoare diferitelor nuante de vopsea sunt disponibile atat pe site, cat şi in magazinele dotate cu sistem computerizat de colorare Savana, centrele de colorare putand fi recunoscute uşor dupa semnalistica “Intra in lumea Savana!”

Investitia totata a proiectului se ridica la peste 1 milion de euro, incluzand atat campania integrata de trade şi marketing, cat şi instalarea unui numar de peste 150 de maşini de colorat noi, numai de la inceputul anului.

Echipa care a realizat campania “Savana Culoare” este formata din Oana Robu – Brand Manager şi Ştefan Teodorescu – Director de Marketing Fabryo Corporation şi Dana Ştefan – Account Manager, Robert Tiderle – General Manager şi Dan Samoila – Senior Art Director, de la Papaya Advertising.

www.savanaculoare.ro.

Related posts

5 SPECTACOLE DE TEATRU CARE MERITĂ VĂZUTE, ÎN LUNA MAI, LA ARCUB

Adina Meyers

Pandemia a revoluționat transportul urban: mersul pe bicicletă prinde tot mai mult în România

Adina Meyers

Care sunt diferentele de performante intre cauciucurile ATV noi si cele uzate?

Adina Meyers